Naslov: | Vpliv šolanja na daljavo na gibalno aktivnost učencev v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole v obdobju epidemije COVID-19 : magistrsko delo |
---|
Avtorji: | ID Sever, Samantha (Avtor) ID Zurc, Joca (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Sever_Samantha_2022.pdf (1,18 MB) MD5: 7A8C988985820E63F42CF4D727DDB9BF PID: 20.500.12556/dkum/53faf082-b3a3-474d-801a-e534e74ff651
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga (mb22) |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FF - Filozofska fakulteta
|
---|
Opis: | Teoretična izhodišča: Gibalna aktivnost učencev drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja pripomore k telesnemu in duševnemu zdravju ter pozitivno vpliva na učno uspešnost otrok.
Cilj: Poučiti, kakšno je stanje gibalne aktivnosti otrok v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju v času epidemije v Sloveniji, kakšna so njihova stališča do gibalne aktivnosti ter koliko je epidemija in posledično šola na daljavo prispevala h gibalni aktivnosti učencev.
Metode: Delo temelji na empirični raziskavi kvantitativne anketne metodologije, z naključno metodo vzorčenja. Raziskava je zajela 198 učencev drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja. Podatke smo zbirali s strukturiranim vprašalnikom. Analiza podatkov je bila opravljena s hi-kvadrat testom, t-testom za neodvisne vzorce, kontingenčnimi tabelami in multiplo linearno regresijo.
Rezultati: Večina učencev (74,1 %) drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja se je z gibalno aktivnostjo v času epidemije, ko je šolanje potekalo na daljavo ukvarjala 5- do 7-krat na teden. Učenci, ki so se z gibalno aktivnostjo ukvarjali zelo pogosto, so dosegali tudi boljši učni uspeh.
Razprava: Raziskava je pokazala, da se velika večina učencev drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja redno giblje in izpolnjuje priporočila WHO glede izvajanja gibalne aktivnosti. Epidemija ni bistveno posegla v rednost gibalne aktivnosti glede na priporočila. Pomanjkljivosti so bile opažene pri organizirani gibalni dejavnosti, saj se jih večina učencev ni udeleževala. |
---|
Ključne besede: | telesna aktivnost, druga triada, osnovnošolsko izobraževanje, epidemija, COVID-19 |
---|
Leto izida: | 2022 |
---|
Kraj izvedbe: | Maribor |
---|
Založnik: | [S. Sever] |
---|
Št. strani: | 1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 71 str.)) |
---|
Izvor: | Maribor |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-82030  |
---|
UDK: | 796.012.4-053.4:616-036.21(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 117200899  |
---|
Datum objave v DKUM: | 03.08.2022 |
---|
Število ogledov: | 41 |
---|
Število prenosov: | 4 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FF
|
---|
:
|
|
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |