| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:The Use of Storybooks in Teaching English as a Foreign Language at Primary Level (2nd AND 3rd Grade) in Slovene Primary Schools : master thesis
Avtorji:ID Maher, Barbara (Avtor)
ID Gadpaille, Michelle (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf popravek_Barbara_Maher_-_MAG.,THE_USE_OF_STORYBOOKS_IN_TEACHING_ENGLISH_AS_A_FOREIGN_LANGUAGE_AT_PRIMARY_LEVEL_(2nd_AND_3rd_GRADE)_IN_SLOVENE_PRIMARY_SCHOOLS.pdf (7,71 MB)
MD5: 0C7117FA87E4DE40A5D9C4FB4ECFAAB8
PID: 20.500.12556/dkum/db706c69-a0aa-4314-beb3-3854a08e34a6
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:This Master’s Thesis deals with the topic of teaching English as a foreign language to young language learners with the use of storybooks/a story-based approach. It has been produced with the intent to encourage and persuade English teachers of young language learners (in Slovenia) to introduce this approach to their early foreign language lessons, by offering a detailed overview of the advantages a story-based approach brings to the context of foreign language instruction, and to serve as a handbook, guiding them through the recommendations for the selection of appropriate storybooks, the preparation for storytelling/storyreading and its implementation, with additional emphasis on the importance of choosing and incorporating suitable story-related activities to each stage of the storytelling/reading act. Moreover, concerns teachers might have when first starting to use this approach, such as whether or not the learner's first language should be used in the story-based lessons, and how many times the same story can be presented to the learners, have been touched on, as well. Furthermore, the Master’s Thesis provides a selection of ready-to-use story-based lesson plans, prepared around chosen storybooks, all made to fit the goals/aims of foreign language instruction at primary level in the 2nd and 3rd grade in Slovene primary schools.
Ključne besede:Storybooks, Teaching English as a Foreign Language (TEFL), Young Learners (YL), Teaching English to Young Learners (TEYL), Story-Based Approach to Teaching English as a Foreign Language to Young Learners, Story-Based Lesson Plans
Leto izida:2022
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[B. Maher]
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 151 str.))
Izvor:Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-82006 Novo okno
UDK:37.091.3:811.111\'243(043.2)
COBISS.SI-ID:117279235 Novo okno
Datum objave v DKUM:03.08.2022
Število ogledov:63
Število prenosov:5
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:28.06.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Uporaba zgodbic pri poučevanju angleščine kot tujega jezika v prvi triadi (2. in 3. razred) v slovenskih osnovnih šolah
Opis:Uporaba zgodbic pri pouku tujega jezika (angleščine) v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju ne predstavlja katere izmed novih smernic poučevanja tujega jezika (angleščine), saj se ta, na zgodbah temelječa metodologija poučevanja tujega jezika mlajših učencev uporablja že vrsto let. To je omogočilo tudi njen razvoj in napredek. Posledično lahko trdimo, da je to en izmed uspešnejših in bolj zaželenih pristopov v kontekstu poučevanja tujega jezika v zgodnjem obdobju, a le kadar je ustrezno izveden. Zato ni presenetljivo, da strokovnjaki s tega področja zagovarjajo in vzpodbujajo učitelje k integraciji zgodbic v pouk tujega jezika/angleščine, ki ga izvajajo. Magistrsko delo se tako ukvarja s temo poučevanja angleščine kot tuj jezik učencev v prvi triadi, natančneje v 2. in 3. razredu osnovne šole, s pristopom, ki temelji na uporabi zgodbic. Izdelano je bilo z namenom vzpodbuditi in prepričati učitelje tujih jezikov, predvsem angleščine kot tuj jezik v prvi triadi (v slovenskih osnovnih šolah), da ta pristop preizkusijo in ga kasneje tudi uporabljajo pri učnih urah angleščine, ki jih izvajajo z mlajšimi učenci. Magistrsko delo tako služi kot priročnik, ki učiteljem nudi vse potrebne informacije, ki jih morajo poznati in smernice, ki jih morajo upoštevati pri pripravi in izvedbi učnih ur tujega jezika (angleščine) v zgodnjem obdobju ob integraciji zgodbic in vpeljavi pristopa, ki temelji na njihovi uporabi. Da lahko to magistrsko delo služi kot priročnik, ki usmerja učitelje k izbiri ustreznih zgodbic za pouk tujega jezika (angleščine) in k pripravi učinkovitih, zanimivih in vznemirljivih učnih ur tujega jezika (angleščine) mlajših učencev, teoretičen oris in znanje, ki ga učitelji preko le-tega lahko pridobijo, ni dovolj. Posledično se magistrsko delo zaključi z devetimi učnimi pripravami ter pripadajočimi gradivi za izvedbo aktivnosti, predlaganih v teh učnih pripravah. Učne priprave so pripravljene na podlagi štirih izbranih knjig. Vse so prilagojene ciljem pouka tujih jezikov v prvi triadi, natančneje v 2. in/ali 3. razredu v slovenskih osnovnih šolah. Te učne priprave lahko učitelji vključijo v lastne učne ure, brez da bi za načrtovanje in pripravo potrebovali preveč časa, saj so bile narejene z namenom, da učiteljem, ki se s tem pristopom šele spoznavajo, omogočijo pridobiti občutek o izvedbi učnih ur, temelječih na uporabi zgodbic. Učitelji tako pridobijo ideje o tem, kako lahko takšne učne ure načrtujejo, pripravijo in izvedejo sami.
Ključne besede:Zgodbice, poučevanje angleščine kot tujega jezika, zgodnje poučevanje tujega jezika angleščine, na zgodbah temelječa metodologija poučevanja tujega jezika angleščine, na zgodbah temelječ pristop poučevanja tujega jezika angleščine, na zgodbah temelječe učne priprave


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici