Opis: | Uporaba zgodbic pri pouku tujega jezika (angleščine) v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju ne predstavlja katere izmed novih smernic poučevanja tujega jezika (angleščine), saj se ta, na zgodbah temelječa metodologija poučevanja tujega jezika mlajših učencev uporablja že vrsto let. To je omogočilo tudi njen razvoj in napredek. Posledično lahko trdimo, da je to en izmed uspešnejših in bolj zaželenih pristopov v kontekstu poučevanja tujega jezika v zgodnjem obdobju, a le kadar je ustrezno izveden. Zato ni presenetljivo, da strokovnjaki s tega področja zagovarjajo in vzpodbujajo učitelje k integraciji zgodbic v pouk tujega jezika/angleščine, ki ga izvajajo. Magistrsko delo se tako ukvarja s temo poučevanja angleščine kot tuj jezik učencev v prvi triadi, natančneje v 2. in 3. razredu osnovne šole, s pristopom, ki temelji na uporabi zgodbic. Izdelano je bilo z namenom vzpodbuditi in prepričati učitelje tujih jezikov, predvsem angleščine kot tuj jezik v prvi triadi (v slovenskih osnovnih šolah), da ta pristop preizkusijo in ga kasneje tudi uporabljajo pri učnih urah angleščine, ki jih izvajajo z mlajšimi učenci. Magistrsko delo tako služi kot priročnik, ki učiteljem nudi vse potrebne informacije, ki jih morajo poznati in smernice, ki jih morajo upoštevati pri pripravi in izvedbi učnih ur tujega jezika (angleščine) v zgodnjem obdobju ob integraciji zgodbic in vpeljavi pristopa, ki temelji na njihovi uporabi. Da lahko to magistrsko delo služi kot priročnik, ki usmerja učitelje k izbiri ustreznih zgodbic za pouk tujega jezika (angleščine) in k pripravi učinkovitih, zanimivih in vznemirljivih učnih ur tujega jezika (angleščine) mlajših učencev, teoretičen oris in znanje, ki ga učitelji preko le-tega lahko pridobijo, ni dovolj. Posledično se magistrsko delo zaključi z devetimi učnimi pripravami ter pripadajočimi gradivi za izvedbo aktivnosti, predlaganih v teh učnih pripravah. Učne priprave so pripravljene na podlagi štirih izbranih knjig. Vse so prilagojene ciljem pouka tujih jezikov v prvi triadi, natančneje v 2. in/ali 3. razredu v slovenskih osnovnih šolah. Te učne priprave lahko učitelji vključijo v lastne učne ure, brez da bi za načrtovanje in pripravo potrebovali preveč časa, saj so bile narejene z namenom, da učiteljem, ki se s tem pristopom šele spoznavajo, omogočijo pridobiti občutek o izvedbi učnih ur, temelječih na uporabi zgodbic. Učitelji tako pridobijo ideje o tem, kako lahko takšne učne ure načrtujejo, pripravijo in izvedejo sami. |
---|