| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Show document

Title:The Use of Storybooks in Teaching English as a Foreign Language at Primary Level (2nd AND 3rd Grade) in Slovene Primary Schools : master thesis
Authors:ID Maher, Barbara (Author)
ID Gadpaille, Michelle (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf popravek_Barbara_Maher_-_MAG.,THE_USE_OF_STORYBOOKS_IN_TEACHING_ENGLISH_AS_A_FOREIGN_LANGUAGE_AT_PRIMARY_LEVEL_(2nd_AND_3rd_GRADE)_IN_SLOVENE_PRIMARY_SCHOOLS.pdf (7,71 MB)
MD5: 0C7117FA87E4DE40A5D9C4FB4ECFAAB8
PID: 20.500.12556/dkum/db706c69-a0aa-4314-beb3-3854a08e34a6
 
Language:English
Work type:Master's thesis/paper (mb22)
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:FF - Faculty of Arts
Abstract:This Master’s Thesis deals with the topic of teaching English as a foreign language to young language learners with the use of storybooks/a story-based approach. It has been produced with the intent to encourage and persuade English teachers of young language learners (in Slovenia) to introduce this approach to their early foreign language lessons, by offering a detailed overview of the advantages a story-based approach brings to the context of foreign language instruction, and to serve as a handbook, guiding them through the recommendations for the selection of appropriate storybooks, the preparation for storytelling/storyreading and its implementation, with additional emphasis on the importance of choosing and incorporating suitable story-related activities to each stage of the storytelling/reading act. Moreover, concerns teachers might have when first starting to use this approach, such as whether or not the learner's first language should be used in the story-based lessons, and how many times the same story can be presented to the learners, have been touched on, as well. Furthermore, the Master’s Thesis provides a selection of ready-to-use story-based lesson plans, prepared around chosen storybooks, all made to fit the goals/aims of foreign language instruction at primary level in the 2nd and 3rd grade in Slovene primary schools.
Keywords:Storybooks, Teaching English as a Foreign Language (TEFL), Young Learners (YL), Teaching English to Young Learners (TEYL), Story-Based Approach to Teaching English as a Foreign Language to Young Learners, Story-Based Lesson Plans
Year of publishing:2022
Place of performance:Maribor
Publisher:[B. Maher]
Number of pages:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 151 str.))
Source:Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-82006 New window
UDC:37.091.3:811.111\'243(043.2)
COBISS.SI-ID:117279235 New window
Publication date in DKUM:03.08.2022
Views:75
Downloads:8
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Categories:FF
:
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.
Share:AddThis
AddThis uses cookies that require your consent. Edit consent...

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Licences

License:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Link:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Description:The most restrictive Creative Commons license. This only allows people to download and share the work for no commercial gain and for no other purposes.
Licensing start date:28.06.2022

Secondary language

Language:Slovenian
Title:Uporaba zgodbic pri poučevanju angleščine kot tujega jezika v prvi triadi (2. in 3. razred) v slovenskih osnovnih šolah
Abstract:Uporaba zgodbic pri pouku tujega jezika (angleščine) v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju ne predstavlja katere izmed novih smernic poučevanja tujega jezika (angleščine), saj se ta, na zgodbah temelječa metodologija poučevanja tujega jezika mlajših učencev uporablja že vrsto let. To je omogočilo tudi njen razvoj in napredek. Posledično lahko trdimo, da je to en izmed uspešnejših in bolj zaželenih pristopov v kontekstu poučevanja tujega jezika v zgodnjem obdobju, a le kadar je ustrezno izveden. Zato ni presenetljivo, da strokovnjaki s tega področja zagovarjajo in vzpodbujajo učitelje k integraciji zgodbic v pouk tujega jezika/angleščine, ki ga izvajajo. Magistrsko delo se tako ukvarja s temo poučevanja angleščine kot tuj jezik učencev v prvi triadi, natančneje v 2. in 3. razredu osnovne šole, s pristopom, ki temelji na uporabi zgodbic. Izdelano je bilo z namenom vzpodbuditi in prepričati učitelje tujih jezikov, predvsem angleščine kot tuj jezik v prvi triadi (v slovenskih osnovnih šolah), da ta pristop preizkusijo in ga kasneje tudi uporabljajo pri učnih urah angleščine, ki jih izvajajo z mlajšimi učenci. Magistrsko delo tako služi kot priročnik, ki učiteljem nudi vse potrebne informacije, ki jih morajo poznati in smernice, ki jih morajo upoštevati pri pripravi in izvedbi učnih ur tujega jezika (angleščine) v zgodnjem obdobju ob integraciji zgodbic in vpeljavi pristopa, ki temelji na njihovi uporabi. Da lahko to magistrsko delo služi kot priročnik, ki usmerja učitelje k izbiri ustreznih zgodbic za pouk tujega jezika (angleščine) in k pripravi učinkovitih, zanimivih in vznemirljivih učnih ur tujega jezika (angleščine) mlajših učencev, teoretičen oris in znanje, ki ga učitelji preko le-tega lahko pridobijo, ni dovolj. Posledično se magistrsko delo zaključi z devetimi učnimi pripravami ter pripadajočimi gradivi za izvedbo aktivnosti, predlaganih v teh učnih pripravah. Učne priprave so pripravljene na podlagi štirih izbranih knjig. Vse so prilagojene ciljem pouka tujih jezikov v prvi triadi, natančneje v 2. in/ali 3. razredu v slovenskih osnovnih šolah. Te učne priprave lahko učitelji vključijo v lastne učne ure, brez da bi za načrtovanje in pripravo potrebovali preveč časa, saj so bile narejene z namenom, da učiteljem, ki se s tem pristopom šele spoznavajo, omogočijo pridobiti občutek o izvedbi učnih ur, temelječih na uporabi zgodbic. Učitelji tako pridobijo ideje o tem, kako lahko takšne učne ure načrtujejo, pripravijo in izvedejo sami.
Keywords:Zgodbice, poučevanje angleščine kot tujega jezika, zgodnje poučevanje tujega jezika angleščine, na zgodbah temelječa metodologija poučevanja tujega jezika angleščine, na zgodbah temelječ pristop poučevanja tujega jezika angleščine, na zgodbah temelječe učne priprave


Comments

Leave comment

You must log in to leave a comment.

Comments (0)
0 - 0 / 0
 
There are no comments!

Back
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica