| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Spremljanje napredka učencev 3. razreda na področju branja in pisanja : magistrsko delo
Avtorji:ID Kragelj, Valentina (Avtor)
ID Ropič Kop, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kragelj_Valentina_2022.pdf (3,98 MB)
MD5: 68E5B459FFD992AF770EB8093D7F781A
PID: 20.500.12556/dkum/a70a2a27-0af2-419e-ba36-ffd3ecec7137
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Začetno opismenjevanje poteka v prvem triletju osnovne šole. Uspeh učenca v prvih letih šolanja je odvisen tudi od razvoja grafomotoričnih spretnosti in senzoričnih funkcij. Cilj sodobnega bralnega pouka je, da bi vsak posameznik bral tekoče, prebrano razumel in bil sposoben pridobljene informacije uporabiti za reševanje življenjskih problemov. Pomemben vpliv na celoten potek razvoja posameznikovega branja in pisanja imajo razvite sposobnosti glasovnega zavedanja. V teoretičnem delu magistrskega dela smo predstavili komunikacijske dejavnosti, ki so sestavni del sodobnega bralnega pouka, podrobneje predstavili opismenjevanje v prvem triletju osnovne šole ter podrobneje raziskali teoretične vsebine branja in pisanja. V empiričnem delu smo predstavili namen in metodologijo naše raziskave. V praktičnem delu smo predstavili potek učnih srečanj v kronološkem zaporedju. V opisih srečanj smo sproti beležili komentarje in naša opažanja. Izkazalo se je, da so učna srečanja kljub kratkemu časovnemu intervalu v splošnem prispevala k napredku učencev. Ugotovili smo, kako pomembno je zgodnje odkrivanje težav, kako pomembno vpliva dobro razvito glasovno zavedanje na branje in pisanje ter kako pomembna je notranja motivacija v procesu učenja.  
Ključne besede:opismenjevanje, branje, razumevanje branja, pisanje, narek
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[V. Kragelj]
Leto izida:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XXII, 128 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-81872 Novo okno
UDK:37.091.3:028(043.2)
COBISS.SI-ID:115050499 Novo okno
Datum objave v DKUM:13.07.2022
Število ogledov:776
Število prenosov:130
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.06.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Monitoring the progress of 3rd grade students in reading and writing
Opis:Initial literacy education takes place in the first triad of primary school. The success of a student in the first school years depends mainly on the development of graphomotor skills and sensory functions. The goal of modern reading lessons is the ability of each individual to read fluently, to understand the content read and to be able to use the information obtained when solving problems in life. Developed vocal awareness skills have a significant impact on the entire course of an individual's reading and writing development. In the theoretical part of the master's thesis we introduced communication activities which are a part of contemporary reading lessons, we presented literacy education in the first triad of primary school as well as researched the theoretical content of reading and writing in detail. In the empirical part we presented the purpose and methodology of our research. In the practical part we presented the course of learning meetings in chronological order. We kept track of comments and our observations in the descriptions of the meetings.   Learning sessions, despite the short time interval, turned out to be generally conducive to student progress. We found out how important early detection of problems is, how significantly a well-developed vocal awareness affects reading and writing and how important is the intrinsic motivation in the learning process.
Ključne besede:literacy education, reading, reading comprehension, writing, dictation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici