| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uveljavljanje blagovne znamke letal podjetja Pipistrel d. o. o.
Avtorji:ID Korošec, Aleš (Avtor)
ID Vukovič, Goran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Brezavšček, Alenka (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Korosec_Ales_2022.pdf (1,16 MB)
MD5: 8EFF4DEB7895B0F03F92A2A5EB889572
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Podjetja, ki proizvajajo različne vrste letal, se pri uveljavljanju blagovne znamke na trgu soočajo z različnimi izzivi ter notranjimi in zunanjimi dejavniki, ki pomembno vplivajo na njihovo uspešnost. V nalogi je definirana blagovna znamka letal podjetja Pipistrel d. o. o. in prikaz problemov, ki se pojavljajo pri prodaji njihovih produktov na domačem in tujem trgu. V nalogi je opis poslovnega okolja, marketinga, pravnih podlag in kadrovskih zadev v podjetju, kar predstavlja osnovo za raziskovalni del naloge. V raziskovalnem delu smo ugotavljali, kakšne so dejanske zaznave zaposlenih v zvezi z vplivom posameznih notranjih in zunanjih dejavnikov na uspešnost uveljavljanja blagovne znamke. Rezultati raziskave so pokazali, da je več pozornosti potrebno posvetiti notranjim dejavnikom, na katere ima predvsem vodstvo podjetja večji vpliv. Pri zunanjih dejavnikih pa morajo pristojni organi države izpolniti sprejete obveze iz veljavnih predpisov. Na podlagi ugotovitev pa smo predstavili možnosti oziroma priložnosti, ki bi utegnile inovativnim podjetjem, kot je Pipistrel d. o. o., omogočiti lažjo pot do uresničitve idej.
Ključne besede:Blagovna znamka, inovatorstvo, letalstvo, znamčenje, marketing
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/DKUM-81861 Novo okno
COBISS.SI-ID:126605315 Novo okno
Datum objave v DKUM:21.10.2022
Število ogledov:725
Število prenosov:77
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:10.06.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Branding of the Pipistrel company
Opis:Aircraft companies are facing various challenges in form of internal and external factors, that have a significant impact on the success of establishing their brand on the market. In this dissertation we define the Pipistrel ltd aircraft brand and address problems that arise when selling their products on domestic and foreign markets. Our dissertation contains a view of the business environment, marketing, legal foundations and human resources in the company, which form the basis for the research part of the dissertation. In the research we analyze what level of importance would employees ascribe to the individual external factor when it comes to evaluating the success of Pipistrel company on the market. The results show that overall more attention is paid to internal factors where company's management has more influence. In the case of external factors, the competent state authorities fulfill the accepted obligations from the applicable regulations. Based on the findings, we present possibilities and opportunities that could enable innovative companies like Pipistrel ltd. find an easier way to realize their ideas.
Ključne besede:Branding of the Pipistrel company


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici