| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Spremljanje zadovoljstva udeležencev na projektih in s tem povezani akcijski ukrepi na praktičnem primeru podjetja
Avtorji:ID Žnidar, Adriana (Avtor)
ID Vrečko, Igor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Znidar_Adriana_2022.pdf (3,16 MB)
MD5: 4E0B45844E20ABDBF377D9ADDF43C01A
PID: 20.500.12556/dkum/1dd07098-e4c1-4774-8a58-3ad80c7509ec
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Projekti so del našega vsakdana. Aktualna situacija z epidemijo covida-19 in vplivi svetovne pandemije so še bolj izpostavili pomen agilnega pristopanja k našemu vsakdanu in projektom, ki krojijo naša življenja. Ob tem je izjemnega pomena, da poskrbimo za primerne temelje, na katerih slonijo projekti, ki so že obstoječi ali se vzpostavljajo na novo. Prav doseganje zadovoljstva udeležencev na projektih je pomemben skupni cilj vseh projektov. Skozi delo smo obravnavali različne projektne udeležence, ki imajo pomemben vpliv na zaključek projekta. Na praktičnem primeru podjetja smo se osredotočili na raziskovanje pomembnosti spremljanja zadovoljstva udeležencev na projektih ter potencialnih učinkov in posledic tega spremljanja. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo pripravili tudi akcijski plan, ki služi kot iztočnica k izboljšavi stopnje zadovoljstva. Danes, ko so organizacije spoznale ključni pomen in prednosti projektnih ekip, jih te ustanavljajo vedno več za doseganje različnih organizacijskih ciljev. Da bi projektne ekipe dosegle pozitivno uspešnost projekta, se morajo vodstvo in vodje projektov osredotočiti na ključne dejavnike, ki vključujejo zadovoljstvo projektnih udeležencev. Ohranjanje stopnje zadovoljstva projektnih udeležencev je nenehno delo, trud in spremljanje odzivov iz obeh strani. Dodatne kvalitativne ugotovitve so pokazale, da so hvaležnost, moralna načela, povečana odgovornost, vložek dodatnega truda in kakovost dela dodatni razlogi, zaradi katerih se lahko uspešno trdi, da je zadovoljstvo udeležencev v pomembni soodvisnosti z uspešnostjo projekta.
Ključne besede:Projektni management, projektni udeleženci, zadovoljstvo ob projektu, uspešnost projekta.
Kraj izida:[Maribor
Založnik:A. Žnidar
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/DKUM-81740 Novo okno
UDK:005.8
COBISS.SI-ID:115406595 Novo okno
Datum objave v DKUM:14.07.2022
Število ogledov:600
Število prenosov:60
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:23.05.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Monitoring the satisfaction of stakeholders in projects and related action measures on a practical example of a company
Opis:Projects are part of our daily lives. The current situation with Covid-19 and the impact of this global pandemic has highlighted the importance of an agile approach to our daily lives and the projects that shape our lives. In this context, it is paramount to ensure that projects, whether existing or new, have the right foundations on which to build. Achieving stakeholder satisfaction is an important common goal of all projects. Throughout the assignment, we looked at the different project stakeholders who significantly impacted the project's completion. Using the practical example of a company, we focused on exploring the importance of monitoring stakeholders satisfaction in projects and the potential effects and consequences of this monitoring. We have developed an action plan that serves as a cue to improve satisfaction levels based on the results. Today, as organizations have realized the crucial importance and benefits of project teams, they are setting up more and more of them to achieve different organizational objectives. For project teams to achieve positive project performance, project managers and leaders must focus on project stakeholders satisfaction. Maintaining the level of satisfaction of project stakeholders takes constant work and effort. Additional qualitative findings showed that gratitude, moral principles, increased responsibility, extra effort, and quality of work are additional reasons why can successfully argue that project stakeholders satisfaction is significantly correlated with project success.
Ključne besede:Project management, project stakeholders, project satisfaction, project success.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici