Naslov: | Spodbudno domače okolje za učenje in utrjevanje tujega jezika : magistrsko delo |
---|
Avtorji: | ID Brodarič, Tanja (Avtor) ID Brumen, Mihaela (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Brodaric_Tanja_2022.pdf (3,44 MB) MD5: 29A201DDC05C8EADEC82288E1B227CE5
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga (mb22) |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | Glavni namen magistrskega dela je raziskati v kolikšni meri imajo slovenski osnovnošolci spodbudno in nespodbudno domače okolje za učenje in utrjevanje angleščine kot tujega jezika ter kaj vpliva na samo vključevanje staršev v dotični proces. V teoretičnem delu magistrskega dela smo najprej predstavili pomen in razširjenost angleščine v svetu, nadalje pa smo predstavili vlogo angleščine v slovenskem izobraževalnem prostoru. Predstavili smo tudi značilnosti spodbudnega in nespodbudnega domačega okolja za učenje angleščine kot tujega jezika ter kaj vpliva na njegovo oblikovanje. Teoretični del smo zaključili z navedbo aktivnosti za učenje in utrjevanje angleščine kot tujega jezika. V empiričnem delu magistrskega dela smo s pomočjo spletnega anketnega vprašalnika zbrali potrebne podatke na vzorcu 146 staršev slovenskih osnovnošolcev. Zanimale so nas razlike v odgovorih staršev glede na starost, socialno-ekonomski status, lastno uporabo angleščine pri zaposlitvi in vzgojno-izobraževalno obdobje otroka. Rezultati kažejo, da se starši zavedajo pomena znanja angleščine kot tujega jezika in uvedbe raznolikih učnih aktivnosti v domače okolje. Med starši obstajajo statistično značilne razlike pri lastni usposobljenosti na področju angleškega jezika glede na socialno-ekonomski status in lastno uporabo angleščine. Razlike so pojavijo tudi pri pogostosti in
načinih spodbujanja učenja in utrjevanja angleščine v domačem okolju glede na socialno-ekonomski status, lastno uporabo angleščine ter vzgojno-izobraževalno obdobje otroka. Rezultati so pokazali, da se starši strinjajo, da je domače okolje izjemnega pomena za podporo otrokovega učnega procesa angleščine. |
---|
Ključne besede: | tuj jezik, angleščina, domače okolje, starši, spodbudno okolje |
---|
Leto izida: | 2022 |
---|
Kraj izvedbe: | Maribor |
---|
Založnik: | [T. Brodarič] |
---|
Št. strani: | 1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 132 str.)) |
---|
Izvor: | Maribor |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-81684  |
---|
UDK: | 811.111\'243(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 111520515  |
---|
Datum objave v DKUM: | 14.06.2022 |
---|
Število ogledov: | 90 |
---|
Število prenosov: | 19 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | PEF
|
---|
:
|
|
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |