| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Podjetniška demografija in značilnosti digitalizacije malih in srednje velikih podjetij : Slovenski podjetniški observatorij 2021
Avtorji:ID Bradač Hojnik, Barbara (Avtor)
ID Huđek, Ivona (Avtor)
ID Močnik, Dijana (Avtor)
ID Rebernik, Miroslav (Urednik)
Datoteke:URL https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/673
 
.pdf RAZ_Bradac_Hojnik_Barbara_2022.pdf (7,96 MB)
MD5: 6B007F637E88EAF5F20FC370829B109C
PID: 20.500.12556/dkum/f872b279-f71c-4791-8670-d0b16e9d3b83
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Opis:V prvem delu monografije smo proučevali temeljno poslovno demografijo slovenskih podjetij in jo primerjali z evropsko. Namen tega dela je, da dobimo temeljno sliko o slovenskih podjetjih in razumemo, kako je slovensko podjetništvo umeščeno v evropsko. Analizirali smo ključne značilnosti slovenskih gospodarskih družb in samostojnih podjetnikov, ki so se leta 2020 ukvarjali s podjetniškimi aktivnostmi in so bili razvrščeni v vse dejavnosti SKD. V drugem delu raziskave smo proučevali značilnosti digitalizacije z vidika gospodarstva. Osredotočili smo se predvsem na vidik malih in srednje velikih podjetij, saj le-ta potrebujejo največ podpore in spodbud za uspešno izvedbo digitalizacije. Najprej smo podali pregled značilnosti procesa digitalizacije, njegov vpliv na podjetja ter značilnosti digitalnih strategij in strateške podpore digitalizaciji na ravni Evropske unije in Slovenije ter pregled uvrstitve Slovenije na različnih lestvicah, ki merijo digitalizacijo. Nato smo analizirali rezultate primarne raziskave, ki smo jo izvedli med slovenskimi podjetji in podpornim okoljem za podjetništvo.
Ključne besede:gospodarske družbe, samostojni podjetniki, kazalniki finančne uspešnosti, digitalizacija, strategije in politike, mala in srednje velika podjetja, empirična analiza
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
PID:20.500.12556/DKUM-81604 Novo okno
ISBN:978-961-286-593-1
UDK:334.7:004.91(497.4)\"2021\"(0.034.2)
COBISS.SI-ID:104455683 Novo okno
DOI:10.18690/um.epf.2.2022 Novo okno
Datum objave v DKUM:25.04.2022
Število ogledov:1158
Število prenosov:133
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:25.04.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Slovenian Enterprises and the Characteristics of Digitalization of Small and Medium Sized Companies : Slovenian Entrepreneurship Observatory 2021
Opis:In the first part of the monograph we focused on the business demography of Slovenian companies and compared it with the European one. The aim of this research is to obtain a basic insight into Slovenian companies and to understand how they are positioned in Europe. We analyzed the main characteristics of Slovenian companies and sole proprietors who were engaged in entrepreneurial activities in 2020. In the second part of the research, we examined the characteristics of digitalization from the business perspective. We focused primarily on the aspect of small and medium-sized enterprises, as they require the most support and incentives for the successful implementation of digitization. First, we provided an overview of the characteristics of the digitization process, its impact on companies and the characteristics of digital strategies and strategic support for digitization at the level of the EU and Slovenia, as well as an overview of Slovenia's ranking on various scales for measuring digitization. We then analyzed the results of the survey we conducted among Slovenian companies and the supportive environment for entrepreneurship.
Ključne besede:companies, sole proprietors, financial performance indicators, digitalization, strategies and policies, small and medium-sized companiesempirical analysis


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici