| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Primerjalna analiza funkcionalnosti analitičnih CRM rešitev Salesforce in HubSpot
Avtorji:ID Lenovšek, Anže (Avtor)
ID Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Lenovsek_Anze_2022.pdf (2,85 MB)
MD5: F660339EA30E951EF1C0B0CF0CD12420
PID: 20.500.12556/dkum/b5c7032a-3f70-4a98-8c6d-9715745ce389
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:CRM rešitve oz. rešitve za upravljanje odnosov s strankami predstavljajo pomemben delež trga poslovnih programskih rešitev, njihov pomen in dostopnost pa se hitro povečuje. Prav tako na pomenu pridobiva analitika, ki temelji na zbiranju relevantnih podatkov in preučevanju oz. obdelavi le-teh za namene izboljševanja poslovnega odločanja. Tako so se razvile analitične CRM rešitve, ki ponujajo funkcionalnosti, kot so nadzorne plošče, poročila, upravljanje podatkov, integracije med različno programsko opremo, poslovno analitiko, uporabo umetne inteligence in strojnega učenja itd. V samem magistrskem delu smo poskušali preučiti razvoj in potrebe po takšnih rešitvah ter njihove funkcionalnosti. V ta namen smo izvedli tudi primerjalno analizo dveh ponudnikov. Salesforce je vodilni ponudnik CRM rešitev na trgu in eden izmed pionirjev oblačnih programskih rešitev (imenovanih tudi SaaS). Primerjali smo ga z CRM rešitvijo ponudnika HubSpot, ki sodi med novejše, a hitro rastoče ponudnike ter je poznan po svoji edinstveni filozofiji pristopa k trženju. Analizo smo izvedli na podlagi uporabe obeh rešitev (prek brezplačnega preizkusa), uporabe obeh učnih okolij, ki ju ponujata (Salesforce Trailhead in HubSpot Academy) ter preučevanja spletnih mest obeh ponudnikov in drugih spletnih virov, kjer lahko najdemo izkušnje z obema rešitvama. Primerjalna analiza je bila izvedena po šestnajstih kriterijih (devet splošnih ter sedem kriterijev, vezanih na analitične zmogljivosti rešitev). Čeprav obe rešitvi ponudita visoko stopnjo prilagodljivosti in širok razpon cen in sta na ta način primerni za večino organizacij, ki potrebujejo tovrstne rešitve, smo vseeno zaznali precej razlik. Ugotovimo lahko, da je Salesforce na področju analitike vodilna CRM rešitev na trgu saj ponudi izreden nabor funkcionalnosti na svoji analitični platformi. To predstavlja tudi njihovo pomembno konkurenčno prednost napram ostalim rešitvam. HubSpot v tem smislu nima tako izpostavljene platforme za analitiko, je pa ta precej bolj cenovno dostopna. V splošnem smo tako ugotovili, da je Salesforce primeren za večje organizacije, organizacije z nišnimi dejavnostmi, ki zahtevajo visoko prilagodljivost, hitro rastoče organizacije ter organizacije, ki imajo potrebo po napredni analitiki. HubSpot je (tudi zaradi svoje brezplačne različice) izredno primeren za manjša in zagonska podjetja ter tudi za večje organizacije, katerih fokus je predvsem na trženju ali prodaji.
Ključne besede:CRM, analitika, podatki, Salesforce, HubSpot
Kraj izida:[Maribor
Založnik:A. Lenovšek
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/DKUM-81598 Novo okno
UDK:004.77
COBISS.SI-ID:112911107 Novo okno
Datum objave v DKUM:27.06.2022
Število ogledov:806
Število prenosov:112
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:23.04.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparative analysis of functionalities of analytical CRM solutions Salesforce and HubSpot
Opis:CRM solutions or solutions for customer relationship management represents an important market share of business software solutions. Their importance and availability continue to rapidly rise. The importance of analytics based on collecting relevant data and exploring and processing that data for purposes of improving business decisions has also risen. That paved a way for the development of so-called analytical CRM solutions, which offer functionalities, such as dashboards, reporting, data management, software integration, business analytics, use of artificial intelligence and machine learning, etc. In the following master's thesis, we tried to examine the development and needs for those kinds of solutions and their functionalities. For this purpose, we carried out a comparative analysis of two vendors. Salesforce is the leading provider of CRM solutions on the market and one of the pioneers of cloud-based software solutions (also called SaaS). We compared it to the HubSpot CRM solution. HubSpot is one of the newer but also fast-growing providers and is known for its unique philosophy of approach to marketing. The analysis was based on the testing of both solutions (via a free trial), the use of both learning environments (Salesforce Trailhead and HubSpot Academy), and the examination of websites from both providers and other online resources, where we can find reviews of both solutions. Both solutions were compared according to sixteen criteria (nine were general and seven were related to analytical capabilities of the solutions). Although both solutions offer a high degree of flexibility and a wide price range and are in this way suitable for most organizations in need of CRM solution, we have nevertheless found many differences. Salesforce is the leading CRM solution in the market in the field of analytics by offering an extraordinary set of analytical functionalities on their platform. This also represents an important competitive advantage compared to other vendors. HubSpot lags in providing such a comprehensive analytical platform but has much more affordable analytical functionalities. In general, we can conclude that Salesforce is mostly suitable for larger organizations, organizations with niche activities that require a high level of customizability, fast-growing organizations, and organizations that require advanced analytics. HubSpot is (also because of its free version) most appropriate for smaller organizations and start-ups, as well as for larger organizations whose focus is primarily on marketing or sales.
Ključne besede:CRM, analytics, data, Salesforce, HubSpot


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici