Naslov: | Primerjalna analiza funkcionalnosti analitičnih CRM rešitev Salesforce in HubSpot |
---|
Avtorji: | ID Lenovšek, Anže (Avtor) ID Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Lenovsek_Anze_2022.pdf (2,85 MB) MD5: F660339EA30E951EF1C0B0CF0CD12420 PID: 20.500.12556/dkum/b5c7032a-3f70-4a98-8c6d-9715745ce389
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | CRM rešitve oz. rešitve za upravljanje odnosov s strankami predstavljajo pomemben delež trga
poslovnih programskih rešitev, njihov pomen in dostopnost pa se hitro povečuje. Prav tako na
pomenu pridobiva analitika, ki temelji na zbiranju relevantnih podatkov in preučevanju oz.
obdelavi le-teh za namene izboljševanja poslovnega odločanja. Tako so se razvile analitične CRM
rešitve, ki ponujajo funkcionalnosti, kot so nadzorne plošče, poročila, upravljanje podatkov,
integracije med različno programsko opremo, poslovno analitiko, uporabo umetne inteligence in
strojnega učenja itd. V samem magistrskem delu smo poskušali preučiti razvoj in potrebe po
takšnih rešitvah ter njihove funkcionalnosti.
V ta namen smo izvedli tudi primerjalno analizo dveh ponudnikov. Salesforce je vodilni ponudnik
CRM rešitev na trgu in eden izmed pionirjev oblačnih programskih rešitev (imenovanih tudi SaaS).
Primerjali smo ga z CRM rešitvijo ponudnika HubSpot, ki sodi med novejše, a hitro rastoče
ponudnike ter je poznan po svoji edinstveni filozofiji pristopa k trženju. Analizo smo izvedli na
podlagi uporabe obeh rešitev (prek brezplačnega preizkusa), uporabe obeh učnih okolij, ki ju
ponujata (Salesforce Trailhead in HubSpot Academy) ter preučevanja spletnih mest obeh
ponudnikov in drugih spletnih virov, kjer lahko najdemo izkušnje z obema rešitvama. Primerjalna
analiza je bila izvedena po šestnajstih kriterijih (devet splošnih ter sedem kriterijev, vezanih na
analitične zmogljivosti rešitev).
Čeprav obe rešitvi ponudita visoko stopnjo prilagodljivosti in širok razpon cen in sta na ta način
primerni za večino organizacij, ki potrebujejo tovrstne rešitve, smo vseeno zaznali precej razlik.
Ugotovimo lahko, da je Salesforce na področju analitike vodilna CRM rešitev na trgu saj ponudi
izreden nabor funkcionalnosti na svoji analitični platformi. To predstavlja tudi njihovo pomembno
konkurenčno prednost napram ostalim rešitvam. HubSpot v tem smislu nima tako izpostavljene
platforme za analitiko, je pa ta precej bolj cenovno dostopna. V splošnem smo tako ugotovili, da
je Salesforce primeren za večje organizacije, organizacije z nišnimi dejavnostmi, ki zahtevajo
visoko prilagodljivost, hitro rastoče organizacije ter organizacije, ki imajo potrebo po napredni
analitiki. HubSpot je (tudi zaradi svoje brezplačne različice) izredno primeren za manjša in
zagonska podjetja ter tudi za večje organizacije, katerih fokus je predvsem na trženju ali prodaji. |
---|
Ključne besede: | CRM, analitika, podatki, Salesforce, HubSpot |
---|
Kraj izida: | [Maribor |
---|
Založnik: | A. Lenovšek |
---|
Leto izida: | 2022 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-81598  |
---|
UDK: | 004.77 |
---|
COBISS.SI-ID: | 112911107  |
---|
Datum objave v DKUM: | 27.06.2022 |
---|
Število ogledov: | 806 |
---|
Število prenosov: | 112 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |