| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Nedoslednosti v učbenikih za matematiko : magistrsko delo
Avtorji:ID Pertinač, Anja (Avtor)
ID Zmazek, Blaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Banič, Iztok (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Pertinac_Anja_2022.pdf (610,96 KB)
MD5: 82A632FD1EC0C79D1998DF939F2ED7B4
PID: 20.500.12556/dkum/5548edef-eee7-401d-8d1f-5eb8289d1e7a
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:V magistrskem delu je obravnavan problem nedoslednosti v matematičnih učbenikih za gimnazije, ki so potrjeni za uporabo s strani Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport. Magistrsko delo je razdeljeno na poglavja, v katerih so obravnavani posamezni tematski sklopi iz veljavnega učnega načrta. Pri vsakem poglavju so predstavljene vpeljave pojmov iz učnega načrta, kot so zapisane v obravnavanih učbenikih. Izkaže se, da so mnoge med njimi pomanjkljive ali celo nekorektne. V vsakem poglavju je predstavljena tudi možna rešitev, kako vpeljavo narediti korektno.
Ključne besede:nedoslednosti, matematični učbeniki, gimnazijsko izobraževanje, naraščanje in padanje funkcij, geometrijsko zaporedje, sestavljene funkcije, nedoločeni integral, limita in zveznost funkcije
Leto izida:2022
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Pertinač]
Št. strani:IX, 62 f.
Izvor:Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-81596 Novo okno
UDK:519.7(043.2)
COBISS.SI-ID:109126147 Novo okno
Datum objave v DKUM:26.05.2022
Število ogledov:296
Število prenosov:21
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.04.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Inconsistencies in mathematics textbooks : na študijskem programu 2. stopnje Matematika
Opis:The master’s thesis examines inconsistencies in Slovenian grammar school mathematics textbooks which were approved by the Ministry of Education, Science and Sport. It is divided into chapters in which individual thematic sets of the current curriculum are discussed. In each chapter, we present the concepts from the curriculum as introduced in the analysed textbooks. The analysis shows that many of them are incomplete or incorrect. Each chapter also presents a possible solution on how to make the introduction of the concept correct.
Ključne besede:inconsistencies, mathematics textbooks, grammar school education, rising and falling factorials, geometric sequence, composite functions, indefinite integral, limits and continuity of functions


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici