| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Crisis management in a private clinic during covid-19
Avtorji:ID Popova, Evgeniia (Avtor)
ID Šprajc, Polona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Popova_Evgeniia_2022.pdf (2,36 MB)
MD5: E7AAD0F13D28378CB1219B548BD65759
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:Introduction: The coronavirus crisis emerged suddenly, triggering a global health crisis. And while public hospitals were coping with a huge influx of patients, and an ensuing shortage of hospital beds, private clinics were trying to survive in conditions of total work restrictions, which resulted in a lack of patients and, consequently, income. In our work, we will consider one of these clinics located in Moscow. Methods: We conducted a study in the search databases Yandex, Google Scholar, Google Books, Cobbis, Research Gate, PubMed, using the following keywords: covid, private clinic, crisis management. Those sources yielded the results which we used in writing the work. Results in Discussion: After the clinic was opened at the end of the first quarantine, it managed to enter into a state partnership programme and attract patients for testing and vaccination services against coronavirus, both for individuals and for organization employees. As a result, more than 60 percent of the patients of the clinic were employees of organizations. The recovery stage of the clinic took, according to average estimates, about six months, at which time the turnover of the clinic recovered to approximately 80 percent of the pre-crisis period. Conclusion: During the study, we found that successful crisis management is influenced by such factors as: leadership, good management, effective communication between employees, supportive atmosphere, and courage on the part of employees.
Ključne besede:crisis management, healthcare organizations, private clinics, Covid
Kraj izida:Maribor
Založnik:[E. Popova]
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/DKUM-81594 Novo okno
UDK:005.3:614.212(043.2)
COBISS.SI-ID:126893571 Novo okno
Datum objave v DKUM:04.11.2022
Število ogledov:745
Število prenosov:160
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FZV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.04.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Krizno upravljanje v zasebni kliniki v času covid-19
Opis:Uvod: Koronavirusna kriza se je pojavila nenadoma, s tem pa povzročila svetovno zdravstveno krizo. Medtem ko so se javne bolnišnice spopadale z velikim prilivom bolnikov in pomanjkanjem bolnišničnih postelj, so zasebne klinike skušale preživeti ob popolnih omejitvah dela in posledično so ostale brez pacientov in brez prihodkov. Pri našem delu bomo obravnavali eno od teh klinik v Moskvi. Metode: Izvedli smo raziskavo v iskalnih podatkovnih virih Yandex, Google Scholar, Google Books, Cobbis, Research Gate, PubMed za naslednje ključne besede: covid, zasebna klinika, protikrizno upravljanje. Izvedli smo intervju v eni od povprečnih zasebnih klinik v Moskvi, ki se je soočila s tem problemom. Prišli smo do ugotovitev, na podlagi katerih smo napisali to zaključno delo. Rezultati ter Razprava: Na koncu prvega popolnega zaprtja zaradi koronavirusa in ob odprtju ambulante se je bilo mogoče včlaniti v »državno partnerstvo« in pridobiti paciente za storitve testiranja ter cepljenja proti koronavirusu tako za posameznike kot za zaposlene v organizacijah. Zaradi tega je kliniki uspelo povečati število novih pacientov, saj je bilo več kot 60 % (šestdeset odstotkov) pacientov klinike zaposlenih v organizacijah. Po koronavirusu je rehabilitacijsko obdobje ambulante v povprečju trajalo približno 6 (šest) mesecev, pri čemer se je bruto dohodek v kliniki vrnil na 80 % (osemdeset odstotkov) predkriznega obdobja. Sklep: V času študije smo ugotovili, da na uspešno krizno upravljanje vplivajo dejavniki, kot so vodstvo, pravilno vodenje, kakovostna komunikacija med zaposlenimi, timsko vzdušje in odgovornost sodelavcev.
Ključne besede:covid, zasebna klinika, krizno upravljanje


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici