| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Industrija 4.0 in spremembe učnega programa za računovodje in revizorje
Avtorji:ID Špilak, Diana (Avtor)
ID Kolar, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Spilak_Diana_2022.pdf (1,27 MB)
MD5: A5234D6DB0DFD3CB238D900965D9DB46
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Industrija 4.0 prinaša na področje računovodstva in revizije številne spremembe, zaradi česar je eno izmed najpomembnejših vprašanj razprava o razvoju interdisciplinarnega znanja in veščin računovodij ter revizorjev. Namen magistrskega dela je bil raziskati, kakšne spremembe prinaša četrta industrijska revolucija na področje računovodstva in revizije ter kako bi v povezavi z le-temi bilo potrebno spremeniti učni program za omenjena poklica. Na podlagi pregleda literature ugotavljamo, da bodo v prihodnosti računovodje in revizorji morali razvijati veščine in znanja, ki se nanašajo predvsem na masovne podatke ter z njimi povezano podatkovno analitiko, umetno inteligenco, tehnologijo veriženja blokov, računalništvo v oblaku, spletno varnost, prav tako pa bo zaradi spremenjene vloge računovodij, ki bodo v večji meri nudili podporo poslovodstvu pri sprejemanju poslovnih odločitev, poudarek na razvoju mehkih veščin. V magistrskem delu ugotavljamo, da bi bilo potrebno glede na spremembe, ki jih prinaša Industrija 4.0, preoblikovati učni program za računovodje in revizorje na način, da bi navedene teme integrirali v že obstoječe predmete ali pa jih v učni program vključili kot samostojne predmete. Prav tako ugotavljamo, da bi v času študija moral biti večji poudarek na praktičnem izobraževanju in spodbujanju vseživljenjskega učenja.
Ključne besede:Industrija 4.0, računovodstvo, revizija, učni program, masovni podatki, podatkovna analitika, umetna inteligenca, tehnologija veriženja blokov, računalništvo v oblaku, etika, mehke veščine.
Kraj izida:[Maribor
Založnik:D. Špilak
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/DKUM-81537 Novo okno
UDK:657.1
COBISS.SI-ID:123921667 Novo okno
Datum objave v DKUM:03.10.2022
Število ogledov:577
Število prenosov:98
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.04.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Industry 4.0 and the changes in the curriculum for accountants and auditors
Opis:The Industry 4.0 brings many changes to the field of accounting and auditing, which is why the development of interdisciplinary knowledge and skills among accountants and auditors can be seen as one of the of the most important issues of discussion. The purpose of this master's thesis was to investigate the changes the Fourth Industrial Revolution brings to the field of accounting and auditing in order to elaborate to what extent the curricula for the aforementioned professions need to be revised. Research indicates that in future, accountants and auditors will need to develop skills and knowledge in regards to mass data as well as data analytics, artificial intelligence, blockchain technology, cloud computing and web security. Furthermore, due to the fact that accountants will provide greater support to management in terms of making business decisions, an additional emphasis should be placed on the development of their soft skills. Thus, we ascertain that it would be necessary to redesign the curricula for accountants and auditors in such a way that these topics would be either integrated into the existing subjects or taught as independent courses. Moreover, we conclude that practical education and the encouragement of lifelong learning should be of greater priority throughout the studies.
Ključne besede:Industry 4.0, Accounting, Auditing, Curriculum, Big Data, Data Analytics, Artificial Intelligence, Blockchain Technology, Cloud Computing, Ethics, Soft Skills.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici