| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Spremljanje in evalviranje procesa izvedbe dodatne strokovne pomoči iz matematike
Avtorji:ID Jelušič, Teja (Avtor)
ID Košir, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Lipovec, Alenka (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Jelusic_Teja_2022.pdf (2,43 MB)
MD5: A20B40882B6390F3AAF8312E946CDDE7
PID: 20.500.12556/dkum/363cf7dc-f35c-4b59-90fb-318d1f79acde
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrsko delo teoretično predstavi znanstvena spoznanja glede osnovnih procesov učenja s poudarkom na načinih krepitve metakognicije. Osredotoča se na koncept miselne naravnanosti. Namen naloge je predstaviti tudi nekatera procesna znanja in učne strategije, ki bi bile primerne pri izvajanju individualne dodatne strokovne pomoči iz matematike. Uporabljena je bila študija primera z metodo opazovanja z udeležbo. V raziskavo je bila vključena učenka sedmega razreda s primanjkljaji na posameznih področjih učenja. Ugotovljeno je bilo, da učenke v času spremljanja ni bilo mogoče osvoboditi predstave o tem, da ne sme delati napak in da so lahko samo nekateri učenci dobri pri matematiki. Tudi uporaba strategij je v tem obdobju ostala enaka in se ni izboljšala. Starši menijo, da hčerka zna uspešno uporabljati izbrane učne strategije, ki so bile uporabljene v raziskavi. Ocenjeno je bilo, da učenka ni usvojila strategije samospraševanja, čeprav jo je sama dojemala kot delno usvojeno. Zaznane pa so bile manjše pozitivne spremembe oziroma vpliv izvajalca na počutje učenke pri urah dodatne strokovne pomoči. Na koncu dela je predstavljen še načrt nadaljnjega dela z učenko.
Ključne besede:dodatna strokovna pomoč, metakognicija, pozitivna matematična miselna naravnanost, formativno spremljanje, povratne informacije
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Jelušič]
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/DKUM-81453 Novo okno
UDK:37.091.3:51(043.2)
COBISS.SI-ID:107420163 Novo okno
Datum objave v DKUM:19.05.2022
Število ogledov:786
Število prenosov:140
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo, vendar uporabniki ne rabijo upravljati materialnih avtorskih pravic na izpeljanih delih z enako licenco.
Začetek licenciranja:29.03.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Monitoring and evaluation of the implementation process of additional professional support in mathematics
Opis:Master thesis theoretically presents scientific knowledge of basic procedures about learning with emphasis on ways to strengthen metacognition. The master thesis focuses on the concept of mind-set. The purpose of this master thesis is to introduce some processing knowledge and teaching strategies, that could be used in individual additional professional assistance in mathematics. A case study was conducted using the observation method with participation. This research included a pupil in the seventh grade with shortcomings in specific areas of learning. It was discovered that the pupil, in the time of observation, could not liberate herself from the image that she must not make mistakes and only some pupils are good at mathematics. The use of strategies for learning in the time of observation did not improve, it stayed the same. Parents felt that she can successfully use the strategies learned in this study. It was assessed that the pupil did not learn the strategy of self-questioning. Although she felt that she had somewhat successfully acquired this strategy. Small positive changes and the influence of the teacher on the pupil's behaviour with individual additional professional support were noted. Finally, a plan was made for further work with this pupil.
Ključne besede:Individual additional professional assistance, metacognition, positive mathematical mind-set, formative assessment, feedback


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici