| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Informacijske rešitve digitalnega marketinga na primeru podjetja Kompetentnost d. o. o. : diplomsko delo
Avtorji:ID Lopert, Urška (Avtor)
ID Močnik, Dijana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Lopert_Urska_2022.pdf (2,95 MB)
MD5: 0F5B4B004970A6AD5CBAE684300A28C6
PID: 20.500.12556/dkum/290e2d13-de95-45e7-8f97-5ba32581bf91
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu smo predstavili pojem digitalnega marketinga. Opisali smo prednosti in slabosti tovrstnega načina oglaševanja ter podali različne strategije digitalnega marketinga, ki jih uporabljajo podjetja za oglaševanje preko spleta. Za lažje razumevanje smo diplomsko nalogo pisali na primeru podjetja, ki se ukvarja z digitalnim marketingom. Prikazali smo kako v podjetju oglašujejo preko spleta, kakšne strategije uporabljajo in katere so najbolj učinkovite. Pripravili smo tudi prodajni lijak za stranko podjetja, v katerem so prikazane strategije digitalnega marketinga, ki so se v podjetju uporabile za večjo učinkovitost poslovanja. Uporabljene strategije iz prodajnega lijaka smo v empiričnem delu tudi analizirali in predstavili.
Ključne besede:digitalni marketing, prodajni lijak, merjenje uspešnosti digitalnega marketinga, informacijske rešitve
Leto izida:2022
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[U. Lopert]
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 53 f.))
Izvor:Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-81370 Novo okno
UDK:659.2:004(043.2)
COBISS.SI-ID:103286787 Novo okno
Datum objave v DKUM:29.03.2022
Število ogledov:259
Število prenosov:44
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:09.03.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digital marketing information solutions in the case of company Kompetentnost d. o. o.
Opis:In the thesis, we have presented the concept of digital marketing. We have described the advantages and disadvantages of this type of advertising and presented the different digital marketing strategies used by online advertising companies. To make it easier to understand, we have written the thesis using the example of a company that deals with digital marketing. We have showed how the company advertises online, what strategies it uses and which ones are most effective. We also created a sales funnel for the company's customer, showing the digital marketing strategies used in the company to increase business efficiency. In the empirical part, the strategies used from the sales funnel were also analyzed and presented.
Ključne besede:digital marketing, sales funnel, measuring digital marketing performance, information solutions


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici