Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Digitalized storytelling : the case of Neuromancer
Avtorji:
ID
Jurišić, Borut
(Avtor)
ID
Kennedy, Victor
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Jurisic_Borut_2016.pdf
(1,79 MB)
MD5: 2CDBDD29A563E60DD9551F8D927DF56F
PID:
20.500.12556/dkum/1b69b784-31b8-4ca6-bb7f-9b716d9014e5
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
This paper compars two media capable of transferring the ideas of the author to the audience. First is the traditional media for storytelling - a printed book; and the second is the digital media for which the author presents a case that it is a storytelling media that allows for a new and different was of presenting a story - a computer game. With provided history of computer game development and a direct comparison of Gibson's novel Neuromancer and its conversion into a graphical adventure computer game, the author of the paper presents the different possibilities and limitations of each medium.
Ključne besede:
digital storytelling
,
computer adventure games
,
interactive story
,
William Gibson
,
Neuromancer
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[B. Jurišić]
Leto izida:
2016
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (67 str.))
PID:
20.500.12556/DKUM-81353
UDK:
82-3:004.5(043.2)
COBISS.SI-ID:
99651843
Datum objave v DKUM:
04.03.2022
Število ogledov:
745
Število prenosov:
29
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
Digitalno podajanje zgodbe : primer Nevromant
Opis:
V magistrskem delu avtor primerja dva medija, ki lahko prenašata zamisli avtorja ciljnemu občinstvu. Prvi je tradicionalni medij pripovedništva - natisnjena knjiga; drugi pa je digitalni medij, za katerega avtor dokaže, da je lahko samostojen medij, ki na nov in drugačen način omogoča podajanje zgodbe - računalniška igra. S podanim pregledom razvoja računalniških iger in neposredno primerjavo Gibsonovega romana Neuromancer (Neuromant) ter njegovo pretvorbo v računalniško igro žanra grafične pustolovščine avtor te naloge predstavi različne možnosti in omejitve vsakega izmed obeh medijev.
Ključne besede:
digitalno pripovedovanje
,
računalniške pustolovščine
,
interaktivna zgodba
,
William Gibson
,
Nevromant
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj