| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Digitalized storytelling : the case of Neuromancer
Avtorji:ID Jurišić, Borut (Avtor)
ID Kennedy, Victor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Jurisic_Borut_2016.pdf (1,79 MB)
MD5: 2CDBDD29A563E60DD9551F8D927DF56F
PID: 20.500.12556/dkum/1b69b784-31b8-4ca6-bb7f-9b716d9014e5
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:This paper compars two media capable of transferring the ideas of the author to the audience. First is the traditional media for storytelling - a printed book; and the second is the digital media for which the author presents a case that it is a storytelling media that allows for a new and different was of presenting a story - a computer game. With provided history of computer game development and a direct comparison of Gibson's novel Neuromancer and its conversion into a graphical adventure computer game, the author of the paper presents the different possibilities and limitations of each medium.
Ključne besede:digital storytelling, computer adventure games, interactive story, William Gibson, Neuromancer
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[B. Jurišić]
Leto izida:2016
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (67 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-81353 Novo okno
UDK:82-3:004.5(043.2)
COBISS.SI-ID:99651843 Novo okno
Datum objave v DKUM:04.03.2022
Število ogledov:745
Število prenosov:29
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Digitalno podajanje zgodbe : primer Nevromant
Opis:V magistrskem delu avtor primerja dva medija, ki lahko prenašata zamisli avtorja ciljnemu občinstvu. Prvi je tradicionalni medij pripovedništva - natisnjena knjiga; drugi pa je digitalni medij, za katerega avtor dokaže, da je lahko samostojen medij, ki na nov in drugačen način omogoča podajanje zgodbe - računalniška igra. S podanim pregledom razvoja računalniških iger in neposredno primerjavo Gibsonovega romana Neuromancer (Neuromant) ter njegovo pretvorbo v računalniško igro žanra grafične pustolovščine avtor te naloge predstavi različne možnosti in omejitve vsakega izmed obeh medijev.
Ključne besede:digitalno pripovedovanje, računalniške pustolovščine, interaktivna zgodba, William Gibson, Nevromant


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici