| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Management v zdravstvenih domovih za zagotavljanje kakovostne zdravstvene pomoči
Avtorji:ID Žeželj, Sanja (Avtor)
ID Šarotar Žižek, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Zezelj_Sanja_2022.pdf (2,63 MB)
MD5: 5FDBE7300EE72120E2E4E2E3E87FA7D6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Danes je za nudenje kakovostne zdravstvene pomoči ključnega pomena management in ravnanje s človeškimi viri v zdravstvenih domovih. Pri doseganju maksimalne kakovosti organizacije in izvajanja storitve oziroma nudenja zdravstvene pomoči pacientom so pomembne tudi kompetence in lastnosti managerja, ki vodi zdravstveni dom, ter kompetence in lastnosti zaposlenih zdravnikov. Manager, ki vodi zdravstveni dom, mora imeti jasne cilje in dobro izdelano vizijo ter strategijo za doseganje kakovosti. Da se dosežejo zastavljeni cilji in strategije zdravstvenega doma, je zelo pomembno zaposliti pravo osebo na pravo mesto v pravem času. Zato je tudi ključnega pomena, kako se kandidate za zaposlitev točkuje in oceni.
Ključne besede:management, kakovost, lastnosti, cilji, vizije
Leto izida:2022
Založnik:S. Žeželj]
Izvor:[Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-81280 Novo okno
UDK:005.6:61
COBISS.SI-ID:112609539 Novo okno
Datum objave v DKUM:23.06.2022
Število ogledov:76
Število prenosov:8
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:11.02.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Management in health centres for quality health care
Opis:Nowadays , the management and management of human resources in health centers are one of the most important forces in providing quality health care. In achieving the maximum quality of organization and implementation of services or providing medical care for patients, the competencies and characteristics of the manager who runs the health center, as well as the competencies and characteristics of employed doctors are also important. The manager who runs the health center must have clear goals and a well-crafted vision, as well as a strategy for achieving quality. In order to achieve goals and strategies of the health center, it is very important to hire the right person for the right place at the right time. Therefore, another important thing is how job candidates are scored and evaluated.
Ključne besede:management, quality, characteristics, goals, visions


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici