Title: | Komunikacijski izzivi v inkluzivnem izobraževanju, s katerimi se soočajo gluhe in slišeče osebe |
---|
Authors: | ID Kompara, Marko (Editor) ID Hölbl, Marko (Editor) ID Welzer Družovec, Tatjana (Editor) ID Gamal, Omar (Author) ID Perša, Jan (Technical editor) |
Files: | https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/650
RAZ_Gamal_Omar_2022.pdf (5,75 MB) MD5: 6697C3CC1DFE892E04C1DDBF8B6900B7 PID: 20.500.12556/dkum/46216a9a-0286-46b1-8516-7f338ebb910b
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Unknown |
---|
Organization: | FERI - Faculty of Electrical Engineering and Computer Science UZUM - University of Maribor Press
|
---|
Abstract: | To je zbirno poročilo o delu, opravljenem v prvem intelektualnem rezultatu na temo izzivov v komunikaciji (angl. Intellectual Output One: Communication Challenges) za projekt Spodbujanje vključujočega izobraževanja z mednarodno kretnjo (ang. Advancing Inclusive Education Through International Sign) – InSign. To poročilo združuje in povzema rezultate nacionalnih poročil, ki so jih pripravili projektni partnerji iz Cipra, Nemčije, Grčije, Portugalske in Slovenije. Ta dokument vključuje informacije o nacionalnih znakovnih jezikih, podpori gluhim osebam in njihovih možnostih izobraževanja v različnih državah. Pregledali smo stanje mednarodne kretnje v vseh partnerskih državah. Izvedli smo tudi vprašalnik, v katerem smo predvsem od študentov zbirali informacije o tem kako dojemajo gluhe osebe, Koliko poznajo znakovni jezik in s kakšnimi težavami mislijo, da se gluhi in naglušni srečujejo v izobraževalnem sistemu. V tem dokumentu bomo analizirali skupne podatke, zbrane pri vseh projektnih partnerjih. Vsak partner je opravil tudi voden intervju s tistimi, ki najbolje poznajo gluho skupnost (sami gluhi, pedagogi, tolmači itd.), da bi bolje razumeli okoliščine in odgovorili na nekatera vprašanja, ki jih je težko najti v literaturi. Konsolidirano poročilo v krajši obliki povzema intervjuje iz nacionalnih poročil z glavnimi ugotovitvami. |
---|
Keywords: | mednarodna kretnja, znakovni jezik, vključujoče izobraževanje, komunikacijski izzivi, gluhe skupnosti |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Place of performance: | Maribor |
---|
Publisher: | Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba |
---|
Year of publishing: | 2022 |
---|
Year of performance: | 2022 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-81211 |
---|
ISBN: | 978-961-286-569-6 |
---|
UDC: | 37.091.3-056.263(0.034.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 95493891 |
---|
DOI: | 10.18690/um.feri.6.2022 |
---|
Publication date in DKUM: | 31.01.2022 |
---|
Views: | 956 |
---|
Downloads: | 116 |
---|
Metadata: | |
---|
Categories: | Misc.
|
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |