| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Preverjanje znanja študentov pri izobraževanju na daljavo : magistrsko delo
Avtorji:Perko, Anita (Avtor)
Krašna, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Perko_Anita_2021.pdf (1,86 MB)
MD5: EDD0D032A83DD02660BD2CBBDD13A338
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Z magistrskim delom smo predstavili preverjanje znanja pri izobraževanju na daljavo. V prvem delu smo s strokovno literaturo opredelili pojme, kot so vrednotenje, preverjaje in ocenjevanje znanja. Izpostavili smo vrste, načine ter oblike preverjanja znanja. Predstavili smo pomen preverjanja in ocenjevanja znanja v izobraževanju ter opredelili pojem izobraževanje na daljavo. Kasneje smo predstavili prednosti in slabosti elektronskega preverjanja znanja, opredelili pojem e-testov ter izpostavili pet taksonomij, ki jih lahko uporabimo pri preverjanju znanja. S statistično analizo podatkov, ki smo jih pridobili z anketnim vprašalnikom, smo v drugem delu magistrskega dela ugotovili, da je učni proces na Filozofski fakulteti v Mariboru bil v glavnem organiziran z online predavanji v živo ter z navodili za samostojno delo preko elektronske pošte, v spletni učilnici ipd.. Preverjanje znanja pri izobraževanju na daljavo je bilo v največji meri izvedeno z ocenjevanjem seminarskih nalog oziroma projektov ter z ustnim preverjanjem znanja preko videokonference. Anketiranci v večini menijo, da izvedba preverjanja znanja na daljavo ni vplivala na njihov učni uspeh, saj je ta ostal enak kot prej. Ugotovili smo, katere prednosti in slabosti zaznavajo študenti pri izobraževanju na daljavo. Splošno zadovoljstvo anketirancev z izvedbo izobraževanja na daljavo (med 1 in 5) je bilo v večji meri ocenjeno med 3 in 4. Prav tako v večini menili, da je bila izvedba učnega procesa v izobraževanju na daljavo v primerjavi s tradicionalnim izobraževanjem enaka, manjšemu deležu se je zdela izvedba slabša, manjšini pa celo boljša.
Ključne besede:izobraževanje, izobraževanje na daljavo, preverjanje znanja, študentje
Leto izida:2021
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Perko]
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 77str.))
Izvor:Maribor
UDK:37.091.275:37.018.43(043.2)
COBISS_ID:93510915 Novo okno
Število ogledov:79
Število prenosov:12
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:25.12.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Testing students' knowledge in distance education
Opis:With the master's thesis we have presented the testing of student knowledge in distance education. In the first part of the master’s thesis, we have defined the terms like evaluation, testing and grading of knowledge with the use of scientific literature. We have highlighted the types, ways, and forms of testing knowledge. We have presented the role of testing and grading of knowledge and defined the term distance education. We went on to present the strengths and weaknesses of testing in electronic testing of knowledge, define the term e-examination and highlighted five taxonomies, which can be used in the testing of knowledge. In the second part of the master’s thesis, using the statistical analysis of information that we obtained using a questionnaire, we have concluded that the learning process at the Faculty of Arts in Maribor was largely organized with the use of live online lectures and the use of instructions for autonomous work via e-mail or e-classroom. The testing of knowledge in distance education was mostly done with the grading of seminar papers or projects, or with an oral examination via videoconference. The questionnaire respondents largely consider that the implementation of testing knowledge in distant education did not impact their educational achievements, as they remain unchanged. We have determined what students consider to be the strengths and weaknesses of distance education. The general satisfaction with distance education of the questionnaire respondents (between 1 and 5) was largely estimated to be between 3 and 4. They have also largely agreed that the execution of the learning process in distance education was equal to the traditional execution, a small portion perceived it as worse, and a minority thought it was better than before.
Ključne besede:education, distance education, knowledge testing, students


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici