| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Izzivi in priložnosti tehniškega izobraževanja
Avtorji:ID Ploj Virtič, Mateja (Urednik)
ID Aberšek, Boris (Avtor)
ID Rihtaršič, David (Recenzent)
ID Fošnarič, Samo (Recenzent)
ID Perša, Jan (Tehnični urednik)
Datoteke:URL https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/624
 
.pdf RAZ_Abersek_Boris_2021.pdf (10,29 MB)
MD5: CB9723DABF3094EABA3B3DE88CE0AC26
PID: 20.500.12556/dkum/b188fd7c-8df5-40f4-99e9-c1fc90b40b59
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zbornik (z)
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Opis:Živimo v času, ko je tehnološki razvoj tako hiter, da mu le stežka sledimo. Robotizacija, avtomatizacija procesov in umetna inteligenca niso več virtualni pojmi, temveč jih srečujemo že v vsakdanjem življenju. Globalizacija in konkurenčnost v industriji brezkompromisno zahtevajo nove tehnološke rešitve, ob tem pa se pojavljajo tudi novi izzivi in priložnosti izobraževanju. Zato je v tem času toliko bolj pomembno, da raziskujemo drugačne pristope, ki bodo učence ne le naučili temeljnih znanj, ampak vzpodbujali ustvarjalno razmišljanje in krepili zmožnost reševanja problemov. Pričujoča monografija je nastala po burnem letu nepredstavljivih sprememb. Pandemija je močno posegla v ustaljene načine dela in dodatno pospešila spremembe, ki so se nakazovale s tehnološkim razvojem. Poudarek v monografiji je zato prav na tehnološki pismenosti in vključevanju tehnologij v proces izobraževanja. Izsledki predstavljenih raziskav bodo odlično izhodišče vsem deležnikom tehniškega izobraževanja: raziskovalcem, učiteljem TIT, ki se spopadajo z izzivi tehniškega izobraževanja in študentom, bodočim učiteljem TIT, ki potrebujejo smernice za iskanje priložnosti tehniškega izobraževanja v prihodnje. Prispevki v publikaciji temeljijo na zaključnih del študentov Oddelka za tehniko Fakutlete za naravoslovje in matematiko Univerze v Mariboru, ki izpostavljajo pomembne vidike tehniškega izobraževanja in ponujajo smernice za posodobitev učnega načrta.
Ključne besede:tehniško izobraževanje, tehnološka pismenost, sodobne tehnologije, prostorska predstavljivost, kritično mišljenje
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Izvor:Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-81073 Novo okno
ISBN:978-961-286-540-5
UDK:37.091.2/.3:62(082)(0.034.2)
COBISS.SI-ID:90670851 Novo okno
DOI:10.18690/978-961-286-540-5 Novo okno
Datum objave v DKUM:23.12.2021
Število ogledov:423
Število prenosov:103
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:23.12.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Challenges and Opportunities of Technical Education
Opis:We are living in a time of extremely fast technological development. Robotization, process automation and artificial intelligence are no longer virtual concepts, we are using them in everyday life. Globalization and competitiveness in industry uncompromisingly require new technological solutions, and new challenges and opportunities for education are emerging. That's why it is so important to explore different approaches that will not only teach students basic skills, but encourage creative thinking and strengthen problem-solving ability. The present monograph was written in a turbulent year of unimaginable changes. The pandemic severely interfered with established ways of working and further accelerated the changes that were indicated by technological developments. The emphasis in the monograph is therefore on technological literacy and the integration of technologies into the educational process. The results of the presented research will be an excellent starting point for all stakeholders in technical education: researchers, teachers, facing technical education challenges, and students, future Technical teachers, who need guidance to seek future technical education opportunities. The articles are based on the final works of the students of the Department of Engineering of the Faculty of Science and Mathematics of the University of Maribor, who highlight important aspects of technical education and offer guidelines for updating the study program.
Ključne besede:technical education, technological literacy, contemporary technologies, spatial ability, critical thinking


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici