Naslov: | Izzivi in priložnosti tehniškega izobraževanja |
---|
Avtorji: | ID Ploj Virtič, Mateja (Urednik) ID Aberšek, Boris (Avtor) ID Rihtaršič, David (Recenzent) ID Fošnarič, Samo (Recenzent) ID Perša, Jan (Tehnični urednik) |
Datoteke: | https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/624
RAZ_Abersek_Boris_2021.pdf (10,29 MB) MD5: CB9723DABF3094EABA3B3DE88CE0AC26 PID: 20.500.12556/dkum/b188fd7c-8df5-40f4-99e9-c1fc90b40b59
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Zbornik (z) |
---|
Organizacija: | FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
|
---|
Opis: | Živimo v času, ko je tehnološki razvoj tako hiter, da mu le stežka sledimo. Robotizacija, avtomatizacija procesov in umetna inteligenca niso več virtualni pojmi, temveč jih srečujemo že v vsakdanjem življenju. Globalizacija in konkurenčnost v industriji brezkompromisno zahtevajo nove tehnološke rešitve, ob tem pa se pojavljajo tudi novi izzivi in priložnosti izobraževanju. Zato je v tem času toliko bolj pomembno, da raziskujemo drugačne pristope, ki bodo učence ne le naučili temeljnih znanj, ampak vzpodbujali ustvarjalno razmišljanje in krepili zmožnost reševanja problemov. Pričujoča monografija je nastala po burnem letu nepredstavljivih sprememb. Pandemija je močno posegla v ustaljene načine dela in dodatno pospešila spremembe, ki so se nakazovale s tehnološkim razvojem. Poudarek v monografiji je zato prav na tehnološki pismenosti in vključevanju tehnologij v proces izobraževanja. Izsledki predstavljenih raziskav bodo odlično izhodišče vsem deležnikom tehniškega izobraževanja: raziskovalcem, učiteljem TIT, ki se spopadajo z izzivi tehniškega izobraževanja in študentom, bodočim učiteljem TIT, ki potrebujejo smernice za iskanje priložnosti tehniškega izobraževanja v prihodnje. Prispevki v publikaciji temeljijo na zaključnih del študentov Oddelka za tehniko Fakutlete za naravoslovje in matematiko Univerze v Mariboru, ki izpostavljajo pomembne vidike tehniškega izobraževanja in ponujajo smernice za posodobitev učnega načrta. |
---|
Ključne besede: | tehniško izobraževanje, tehnološka pismenost, sodobne tehnologije, prostorska predstavljivost, kritično mišljenje |
---|
Leto izida: | 2021 |
---|
Leto izvedbe: | 2021 |
---|
Kraj izvedbe: | Maribor |
---|
Založnik: | Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba |
---|
Izvor: | Maribor |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-81073  |
---|
ISBN: | 978-961-286-540-5 |
---|
UDK: | 37.091.2/.3:62(082)(0.034.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 90670851  |
---|
DOI: | 10.18690/978-961-286-540-5  |
---|
Datum objave v DKUM: | 23.12.2021 |
---|
Število ogledov: | 423 |
---|
Število prenosov: | 103 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | Ostalo
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |