Title: | Izzivi in priložnosti tehniškega izobraževanja |
---|
Authors: | ID Ploj Virtič, Mateja (Editor) ID Aberšek, Boris (Author) ID Rihtaršič, David (Reviewer) ID Fošnarič, Samo (Reviewer) ID Perša, Jan (Technical editor) |
Files: | https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/624
RAZ_Abersek_Boris_2021.pdf (10,29 MB) MD5: CB9723DABF3094EABA3B3DE88CE0AC26 PID: 20.500.12556/dkum/b188fd7c-8df5-40f4-99e9-c1fc90b40b59
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Proceedings (z) |
---|
Organization: | FNM - Faculty of Natural Sciences and Mathematics UZUM - University of Maribor Press
|
---|
Abstract: | Živimo v času, ko je tehnološki razvoj tako hiter, da mu le stežka sledimo. Robotizacija, avtomatizacija procesov in umetna inteligenca niso več virtualni pojmi, temveč jih srečujemo že v vsakdanjem življenju. Globalizacija in konkurenčnost v industriji brezkompromisno zahtevajo nove tehnološke rešitve, ob tem pa se pojavljajo tudi novi izzivi in priložnosti izobraževanju. Zato je v tem času toliko bolj pomembno, da raziskujemo drugačne pristope, ki bodo učence ne le naučili temeljnih znanj, ampak vzpodbujali ustvarjalno razmišljanje in krepili zmožnost reševanja problemov. Pričujoča monografija je nastala po burnem letu nepredstavljivih sprememb. Pandemija je močno posegla v ustaljene načine dela in dodatno pospešila spremembe, ki so se nakazovale s tehnološkim razvojem. Poudarek v monografiji je zato prav na tehnološki pismenosti in vključevanju tehnologij v proces izobraževanja. Izsledki predstavljenih raziskav bodo odlično izhodišče vsem deležnikom tehniškega izobraževanja: raziskovalcem, učiteljem TIT, ki se spopadajo z izzivi tehniškega izobraževanja in študentom, bodočim učiteljem TIT, ki potrebujejo smernice za iskanje priložnosti tehniškega izobraževanja v prihodnje. Prispevki v publikaciji temeljijo na zaključnih del študentov Oddelka za tehniko Fakutlete za naravoslovje in matematiko Univerze v Mariboru, ki izpostavljajo pomembne vidike tehniškega izobraževanja in ponujajo smernice za posodobitev učnega načrta. |
---|
Keywords: | tehniško izobraževanje, tehnološka pismenost, sodobne tehnologije, prostorska predstavljivost, kritično mišljenje |
---|
Year of publishing: | 2021 |
---|
Year of performance: | 2021 |
---|
Place of performance: | Maribor |
---|
Publisher: | Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba |
---|
Source: | Maribor |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-81073  |
---|
ISBN: | 978-961-286-540-5 |
---|
UDC: | 37.091.2/.3:62(082)(0.034.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 90670851  |
---|
DOI: | 10.18690/978-961-286-540-5  |
---|
Publication date in DKUM: | 23.12.2021 |
---|
Views: | 421 |
---|
Downloads: | 103 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | Misc.
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: |  |
|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |