| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporabnost socialnih iger pri vzpostavljanju inkluzivnega okolja : magistrsko delo
Avtorji:ID Španinger, Nives (Avtor)
ID Globačnik, Bojana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Spaninger_Nives_2022.pdf (2,01 MB)
MD5: 0247F15690E02C933021DCFA45753A20
PID: 20.500.12556/dkum/6763f0bd-c7f4-4b6a-834e-90333b1a9cc3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Z vstopom v vrtec in šolo otroci razširijo svoje socialno okolje ter vstopajo v prve prave socialne odnose izven družinskega kroga. V družbi vrstnikov začnejo otroci kmalu opažati medsebojno različnost. Da bi se otroci s posebnimi potrebami v šolskem okolju počutili sprejete ter razvili vse svoje potenciale, je naloga šole, da vzpostavi ter vzdržuje vzpodbudno in strpno vzgojno okolje. Namen magistrskega dela je izpostaviti kako socialne igre kot didaktično sredstvo, pripomorejo k oblikovanju takšnega okolja. V teoretičnem delu so opredeljeni otroci s posebnimi potrebami, njihova socialna sprejetost, izobraževanja nekoč in danes, ter vloga učitelja pri socialnem vključevanju otrok s posebnimi potrebami v razred. Predstavili smo pomen in vpliv otroške igre na psihosocialni razvoj otroka, ter natančneje raziskali uporabnost socialnih iger pri sprejemanju drugačnosti. V empiričnem delu smo raziskali poznavanje socialnih iger med učitelji, pogostost njihove uporabe, ter pozitivne učinke izvajanja socialnih iger pri inkluzivnem delu v šoli. Rezultati so pokazali, da učitelji po kontinuiranem izvajanju socialnih iger, v povprečju opažajo zadovoljiv napredek v socialni uspešnosti učencev, ter vpliv socialnih iger na refleksijo lastnih stališč, vrednot in strokovnega znanja. Učitelji prav tako potrdijo uspešnost socialnih iger pri socialnem vključevanju otrok s posebnimi potrebami v vrstniško skupino.
Ključne besede:otroci s posebnimi potrebami, socialna sprejetost, socialne igre, inkluzija, drugačnost, različnost
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[N. Španinger]
Leto izida:2021
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 74 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-81041 Novo okno
UDK:376(043.2)
COBISS.SI-ID:94363907 Novo okno
Datum objave v DKUM:25.01.2022
Število ogledov:1382
Število prenosov:396
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.12.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Usage of social games for establishing an inclusive environment
Opis:By entering kindergarten and school, children expand their social environment and enter the first real social relationships outside the family circle. In society, children soon begin to notice their differences. In order for children with special needs to feel accepted in the school environment and develop all their potential, the school’s task is to establish a stimulating and tolerant educational environment. The purpose of the master’s thesis is to highlight usefulness of social games, as a didactic tool for establishing such an environment. The theoretical part defines children with special needs, their social acceptance, their education in the past and in the present, and the role of the teacher in the social inclusion of children with special needs in the classroom. We presented the importance and impact of children's play on the child's psychosocial development, and researched on more detail the usefulness of social games in accepting difference. In the empirical part, we researched the knowledge about social games among teachers, the frequency of their usage, and the positive effects of the implementation of social games in inclusive work in school. The results showed that after continuous implementation of social games, teachers on average, observe satisfactory progress in children’s social performance and the impact of social games on the self-reflection of teachers' attitudes, values and their own expertise. Teachers also confirm the success of social games in the social inclusion of children with special needs in the peer group.
Ključne besede:Children with special needs and disabilities, social acceptance, social games, inclusion, diversity


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici