| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Razvijanje veščin malčkov pri dnevni rutini s spodbujanjem algoritmičnega mišljenja Developing toddlers ’skills in a daily routine by encouraging algorithmic thinking
Avtorji:ID Grad, Patricija (Avtor)
ID Licardo, Marta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Grad_Patricija_2021.pdf (2,69 MB)
MD5: 831B4809A0991231287B7704C7BBE5F1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Izvajanje dnevne rutine pri otrocih v prvem starostnem obdobju vključuje vsa področja razvoja in hkrati ponuja priložnost za učenje osnovnih veščin samostojnosti. Dnevna rutina predstavlja čas za učenje, otrokom daje občutek varnosti in skupnosti. Učenje osnovnih veščin samostojnosti lahko izvajamo tudi s spodbujanjem algoritmičnega mišljenja pri otrocih v prvem starostnem obdobju. Algoritmično mišljenje je ena izmed najpomembnejših kompetenc, s katero lahko rešujemo probleme vsakdanjega življenja. Razvoj veščin algoritmičnega mišljenja spodbuja razvoj drugih veščin, kot so ustvarjalnost, logično razmišljanje, odločanje ipd., zato je pomembno razvijati veščine algoritmičnega mišljenja že v zgodnjem otroštvu. V praktično empiričnem delu smo oblikovali vaje in dejavnosti za razvijanje samostojnosti v skupini pri otrocih od 1 do 2 leti (n=14). S pomočjo ocenjevalne lestvice smo spremljali razlike v doseženih veščinah pri umivanju rok ter obuvanju in sezuvanju copat. Vaje, ki so vključevale učenje po korakih za vsako izmed izbranih veščin, smo izvajali 10 dni. Rezultati so pokazali statistično pomembne razlike v sposobnostih umivanja rok ter obuvanja in sezuvanja copat pred in po izvedenih vajah. Rezultati naloge so pomembni za spodbujanje algoritmičnega mišljenja pri mlajših otrocih saj ponujajo razmislek, kako bi lahko vzgojitelj pri svojem delu uporabili podobne strategije tudi na drugih področjih.
Ključne besede:predšolska vzgoja, razvijanje veščin malčkov, dnevna rutina, algoritmično mišljenje, družboslovje
Leto izida:2021
Založnik:[P. Grad]
Izvor:Maribor
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:90741251 Novo okno
Datum objave v DKUM:04.01.2022
Število ogledov:175
Število prenosov:53
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:30.11.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Developing toddlers ’skills in a daily routine by encouraging algorithmic thinking
Opis:Implementing a daily routine during the child’s early age includes all areas of development and at the same time offers an opportunity to learn the basic skills of independence. The daily routine represents time for learning and it gives children a sense of security and community. Learning the basic skills of independence can also be done by encouraging algorithmic thinking, which is one of the most important competencies that can be used to solve the problems of everyday life. The development of algorithmic thinking skills encourages the development of other skills, such as creativity, logical thinking, decision-making, etc., so it is important to develop algorithmic thinking skills from an early age. In the practical empirical part, we designed exercises and activities for the development of group independence in children age 1 to 2 years (n = 14). With have analyzed the differences in the achieved skills regarding washing hands and putting on and taking off slippers with assessment scale. Exercises that included systematic learning for each of the selected skills were conducted for 10 days. The results showed statistically significant differences in the ability to wash hands, put on, and take off slippers before and after the exercises. The results of the task are important for the promotion of algorithmic thinking in young children as they offer a reflection on how the educator could use similar strategies in their work in other areas as well.
Ključne besede:preschool education, developing toddlers ’skills, daily routine, algorithmic thinking, social studies


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici