| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporaba lutk pri spodbujanju razvoja socialnih veščin - učenje strpnosti in sprejemanja drugačnosti : diplomsko delo
Avtorji:ID Jupić, Emina (Avtor)
ID Šinko, Sabina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Licardo, Marta (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Jupic_Emina_2021.pdf (3,16 MB)
MD5: 294CC1A51E021513A5A94C176CF4CC3C
PID: 20.500.12556/dkum/587617ad-db7b-4ac6-8c4a-f22078dea305
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Uporaba lutk pri spodbujanju razvoja socialnih veščin – učenje strpnosti in sprejemanja drugačnosti je praktično delo, ki je nastalo na podlagi projektnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili splošne značilnosti lutke, njen vpliv na razvoj otroka, pomembnost uporabe lutke v predšolskem obdobju in povezanost lutke pri oblikovanju socialnih veščin. V praktičnem delu naloge smo izvedli projekt, ki je trajal štiri tedne v skupini otrok (n = 19), starih od štiri do šest let, z namenom, da bi otroke na igriv in poučen način že v predšolskem obdobju seznanili z drugačnostjo okoli nas. Rezultati projektnega dela so pokazali napredek vseh otrok v skupini pri izkazovanju sočutja, prijaznosti in vključevanja vseh otrok v igro, pri uporabi lutk pa sta se tudi izboljšali njihova koncentracija in pozornost. Izrazit napredek se je pokazal pri otroku s posebnimi potrebami, ki se je prvič pričel aktivno besedno vključevati v socialne igre in vzpostavljati očesni stik, ter pri otroku priseljencu, ki je v času projektnega dela pričel govoriti in se vključevati v skupne dejavnosti. Otroci v skupini so postali bolj strpni in bolj aktivni pri izkazovanju sprejemanja drugačnih, kar je bilo opazno zlasti med dnevno rutino in spontanimi dejavnostmi. Rezultati nakazujejo, da je uporaba lutk pri spodbujanju razvoja socialnih veščin ustrezna metoda dela, ki je pomembna za delo strokovnih delavcev v vrtcu.
Ključne besede:lutka, lutkovna vzgoja, strpnost, drugačnost, prijateljstvo.
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[E. Jupić]
Leto izida:2021
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 86 str., [6] str. pril.))
PID:20.500.12556/DKUM-80838 Novo okno
UDK:37.015.31:792(043.2)
COBISS.SI-ID:93457155 Novo okno
Datum objave v DKUM:14.01.2022
Število ogledov:919
Število prenosov:120
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:26.10.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Using puppets in the promotion of the development of social skills - teaching tolerance and acceptance of difference
Opis:The bachelor’s thesis titled Using Puppets in the Promotion of the Development of Social Skills – Teaching Tolerance and Acceptance of Difference is a practical thesis based on project work. In the theoretical part, we presented the general characteristics of the puppet, its impact on the child's development, the importance of using the puppet in the preschool period, and the connection of the puppet in the formation of social skills. In the practical part of the thesis, we carried out a project that lasted for 4 weeks in a group of children (n=19) aged from 4 to 6 years intending to introduce children to the difference around us in a playful and instructive way in the preschool period already. The results of the project work showed the progress of all children in the group in showing compassion, kindness, and inclusion of all children in the game. The use of puppets also improved their concentration and attention. Significant progress was evident in the a with special needs who, for the first time, began to actively participate verbally in social games and establish eye contact, and in a child immigrant who began to speak during the project work and became engaged in joint activities. The children in the group became more tolerant and more active in showing acceptance of the differences, which was especially noticeable during their daily routine and spontaneous activities. The results suggest that the use of puppets in promoting the development of social skills is an appropriate method of work which is important for the work of professional workers in kindergarten.
Ključne besede:puppet, puppet education, tolerance, difference, friendship.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici