| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Dojemanje nativnega oglaševanja na novičarskih spletnih portalih : magistrsko delo
Avtorji:ID Stamenković, Demi (Avtor)
ID Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Pavlič, Jani (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Stamenkovic_Demi_2021.pdf (7,04 MB)
MD5: C32FF8889A42C541D321D40C59FC0F9C
PID: 20.500.12556/dkum/5745ed13-adb0-4dd2-8e6a-c6e1ae02bf09
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V magistrski nalogi smo se ukvarjali s preučevanjem dojemanja nativnega oglaševanja na novičarskih spletnih portalih. Avtorji obstoječih raziskav navajajo, da nativni oglasi ustrezajo obliki in funkciji platforme, na kateri se pojavljajo oziroma se zelo dobro zlijejo s to. Ugotovili smo, da imamo v Zakonu o medijih, Slovenskem oglaševalskem kodeksu in Kodeksu društva novinarjev Slovenije zapisano, da mora biti sponzorirana vsebina zmeraj označena, primanjkuje pa jasnih navodil, kako naj bo ta označena. Analiza treh spletnih novičarskih portalov je pokazala, da vsi trije analizirani portali objavljajo nativne oglase, da ima največjo frekvenco objavljanja teh portal zadovoljna.si in da so v veliki večini nativni oglasi zmeraj označeni, do odstopanj pri označevanju pa prihaja le na portalu zadovoljna.si. Zanimalo nas je tudi, ali javnost prepoznava razliko med uredniško vsebino in nativnim oglasom in ugotovili smo, da večina sodelujočih v anketnem vprašalniku uspešno prepozna razliko, vendar pa se je izkazalo, da jih kljub temu večina ne pozna koncepta in termina nativno oglaševanje.
Ključne besede:nativno oglaševanje, digitalni marketing, oglaševanje, novičarski spletni portali
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[D. Stamenkovič]
Leto izida:2021
Št. strani:IX, 98 f.
PID:20.500.12556/DKUM-80798 Novo okno
UDK:659.11:004.773/.774(043.2)
COBISS.SI-ID:90324483 Novo okno
Datum objave v DKUM:16.12.2021
Število ogledov:425
Število prenosov:73
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:17.10.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Perception of native advertising on news web portals
Opis:In this master thesis we studied the perception of native advertising on news websites. Different authors state that native ads fit the form and function of the platform on which they appear or blend very well with it. We found that the Media Act, the Slovenian Advertising Code and the Slovenian Journalists' Association Code state that sponsored content must always be labelled, but there is a lack of clear guidance on how it should be labelled. The analysis of the three online news portals showed that all three analysed portals use native advertisements, that the portal zadovoljna.si has the highest frequency of native advertisements, and that the vast majority of native advertisements are always tagged, with deviations in tagging only occurring on the portal zadovoljna.si. We were also interested in whether the public recognised the difference between editorial content and the native ad, and we found that the majority of respondents in the survey successfully recognized the difference, but it turned out that most of them were still not aware of the concept and term of native advertising.
Ključne besede:native advertising, digital marketing, advertising, news web portals


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici