| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporaba družbenih medijev pri otrocih starih med 4 in 6 let
Avtorji:ID Šviga, Barbara (Avtor)
ID Hmelak, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Sviga_Barbara_2022.pdf (1,04 MB)
MD5: D8B9BDBF1AE195DFC7393FE162BA6153
PID: 20.500.12556/dkum/7cf52e91-baf4-48c9-a48d-3d39d796c6d7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Živimo v družbi, kjer so otroci iz dneva v dan bolj izpostavljeni različnim medijem, vse več tudi družbenim medijem, ki imajo vedno večji vpliv na otroke. Izpostavljenost družbenim medijem lahko prinese izobraževanje in zabavo, a ob neprimerni rabi vodi tudi do škodljivih vplivov na otrokov razvoj. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo se osredotočili na družbene medije na splošno, nato smo se poglobili v vsebinske skupnosti, predvsem v tri vrste, ki smo jih nato uporabili v empiričnem delu. V slednjem so predstavljeni rezultati raziskave o uporabi družbenih medijev pri otrocih, starih med štiri in šest let. Vzorec torej zajema starše otrok v tej starosti. Podatki so zbrani s pomočjo anketnega vprašalnika, pridobljene odgovore pa smo obdelali s programom SPSS. Zanimalo nas je, katere vsebinske skupnosti otroci uporabljajo, koliko časa porabijo za posamezno skupnost ter če se starši poslužujejo omejitev in kakšnih. Ugotovljeno je bilo, da otroci uporabljajo predvsem YouTube in spletne igre, virtualne svetove malo manj, starši pa otrokom skoraj vedno omejijo dostop na takšen ali drugačen način. Rezultati so pokazali še, da otroci tedensko porabijo zelo malo časa za omenjene vsebinske skupnosti.
Ključne besede:družbeni mediji, spletne igre, virtualni svetovi, vsebinske skupnosti, YouTube
Kraj izida:Maribor
Založnik:[B. Šviga]
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/DKUM-80788 Novo okno
UDK:004.774.1-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:101455107 Novo okno
Datum objave v DKUM:31.03.2022
Število ogledov:965
Število prenosov:143
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:14.10.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Use of social media by preschool children
Opis:In the modern society, children are becoming more and more exposed to different media, especially social media, which have an increasing effect on children. Exposure to social media can educate and entertain children, but it can also have a harmful effect on their development. This paper comprises a theoretical and an empirical part. In the theoretical part, we focused on social media in general, before delving more deeply into social media channels, especially three types, which were later used in the empirical part of the paper. The empirical part presents results of a research on the use of social media in children aged between four and six, with the research sample comprising their parents. The data were collected by conducting a survey and processed with the SPSS program. We wanted to determine what social media channels children use, how much time they spend on an individual social media channel, and whether their parents impose any restrictions on this use and which. It was determined that children mostly use YouTube and play online games, but devote less time to virtual worlds, and that parents almost always restrict their access in certain ways. The results also showed that children spend very little time per week for the afore-mentioned social media channels.
Ključne besede:content communities, online games, Social Media, virtual worlds, YouTube


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici