| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Sodelovanje in komunikacija med starši, vzgojitelji in otroki v času vzgoje in izobraževanja na daljavo : diplomsko delo
Avtorji:ID Kaučevič, Tamara (Avtor)
ID Hmelak, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kaucevic_Tamara_2021.pdf (616,75 KB)
MD5: B231CCC6EE803C466D34991F437F2BFE
PID: 20.500.12556/dkum/94c9f5c2-6a3e-483d-94a5-0b96ea7ce38c
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Sodelovanje in komunikacija med starši, vzgojitelji in otroki v času vzgoje in izobraževanja na daljavo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo opredelili pomen komunikacije ter natančno opisali vlogo komunikacije med starši in vzgojitelji. Nato smo opredelili sodelovanje nasploh in pomen sodelovanja in komuniciranja med starši, vzgojitelji in otroki, opredelili izobraževanje na daljavo ter informacijsko-komunikacijsko tehnologijo. V zaključku smo povezali vidik komunikacije, vezan na sodobno tehnologijo in opredelili sodelovanje in komunikacijo v času vzgoje in izobraževanja na daljavo. V empiričnem delu smo raziskali sodelovanje in komunikacijo med vzgojitelji, starši in otroki v času, ko sta vzgoja in izobraževanje potekala na daljavo. Zanimalo nas je, katerih oblik komuniciranja in sodelovanja s starši se poslužujejo vzgojitelji v času epidemije. Hkrati nas je zanimala razlika med sodelovanjem med vzgojitelji in starši v živo ter njihovim sodelovanjem na daljavo. Zanimalo nas je, ali je za vzgojitelje pomembna komunikacija s starši. Raziskati smo želeli, ali se komuniciranje in sodelovanje s starši ter otroki razlikuje glede na delovno mesto. Prav tako smo želeli raziskati, ali imajo strokovni delavci vrtca možnost komuniciranja z otroki na daljavo. Osredotočili smo se tudi na prednosti in slabosti komunikacije in sodelovanja med starši in vzgojitelji na daljavo. Na koncu smo se osredotočili na to, ali so vzgojitelji in pomočniki vzgojiteljev zadovoljni s komuniciranjem in sodelovanjem s starši in otroki v času epidemije.
Ključne besede:informacijsko-komunikacijska tehnologija, komunikacija, pomočniki vzgojitelja, sodelovanje, starši, vzgojitelji
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[T. Kaučevič]
Leto izida:2021
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XVI, 102 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-80767 Novo okno
UDK:373.2:(043.2)
COBISS.SI-ID:88394243 Novo okno
Datum objave v DKUM:13.12.2021
Število ogledov:1665
Število prenosov:248
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:11.10.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Cooperation and communication between parents, preschool teachers and children during distance learning
Opis:The thesis entitled Cooperation and Communication between Parents, Preschool Teachers and Children during Distance Learning consists of a theoretical and an empirical part. In the theoretical part, we have defined communication and described the importance of communication between parents and preschool teachers. We have defined cooperation in general and stressed the importance of cooperation between parents, preschool teachers and children. We have also defined distance learning and information and communications technology. In conclusion, we have mentioned new communication technologies and discussed cooperation and communication during distance learning and education. In the empirical part of the thesis, we have analyzed cooperation and communication between parents, preschool teachers and children during distance learning. We wanted to find out which communication and cooperation techniques preschool teachers used during the epidemics. We also wanted to find out how the cooperation between teachers and parents during distance learning differs from cooperation in person. We have analyzed whether preschool teachers find communication important, and whether the communication with parents and children differs based on the teacher’s position. We also wanted to find out if kindergarten teachers had the opportunity for online communication with children. We have also emphasized the pros and cons of distance communication and cooperation. In conclusion, we have focused on preschool teachers’ and their assistants’ satisfaction connected to communication and cooperation with parents and children during the epidemics.
Ključne besede:information and communications technology, communication, preschool teacher assistants, cooperation, parents, preschool teachers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici