| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Analiza praktičnega usposabljanja za didaktiko družboslovja v študijskem programu predšolska vzgoja 1. stopnja : magistrsko delo
Avtorji:ID Kangler, Klavdija (Avtor)
ID Licardo, Marta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kangler_Klavdija_2022.pdf (1,26 MB)
MD5: B420DB27BE86B97D0DC8719A8354FDAD
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrski nalogi smo evalvirali praktično usposabljanje študentov predšolske vzgoje za didaktiko družboslovja iz vidika več ravni oz. perspektiv. Na teoretični ravni, na ravni primerjave predmetnikov, na ravni evalvacije dnevnikov praktičnega usposabljanja, na ravni mnenj študentov in na ravni refleksije mentorjev v vrtcih. V teoretičnem delu smo predstavili praktično usposabljanje za bodoče vzgojitelje predšolskih otrok, vloge sodelujočih v praktičnem usposabljanju, področje evalvacije, ki se dotika vseh deležnikov praktičnega usposabljanja in vsebine, cilje, oblike dela ter integracijo didaktike družboslovja z drugimi področji. V empiričnem delu predstavljamo rezultate analize dnevnikov praktičnega usposabljanja, rezultate anketnega vprašalnika, ki so ga reševali študentje dodiplomskega študija predšolske vzgoje, ter analizo intervjujev z mentoricami, ki na pedagoško prakso sprejemajo študente študijskega programa Predšolska vzgoja. Rezultati so pokazali, da so študentje delno usposobljeni za samostojno delo z otroki na področju družbe, da si na nastopih za področje družbe pretežno izbirajo manj kompleksne teme, njihove kompetence se razvijajo postopoma. Mentorji prav tako opažajo delno usposobljenost za vodenje dejavnosti za področje družbe pri študentih in pri sebi. Naloga pomembno prispeva k razumevanju didaktičnih in pedagoških kompetenc študentov za področje družbe, saj predstavlja različne perspektive raziskovalnega problema.
Ključne besede:didaktika družboslovja, praktično usposabljanje, evalvacija, predšolska vzgoja
Leto izida:2022
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[K. Kangler]
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 109 str.))
Izvor:Maribor
UDK:373.2.091.3:3(043.2)
COBISS.SI-ID:99355139 Novo okno
Datum objave v DKUM:02.03.2022
Število ogledov:157
Število prenosov:31
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:05.10.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of internship for didactics of social sciences in pre-primary education study programme 1st stage
Opis:In this master thesis we evaluated the internship of preschool education students for the didactics of social sciences from several aspects - on the theoretical level, on the level of curriculum comparison, on the level of internship diaries evaluation, on the level of student opinions and on the level of kindergarten mentor reflection. In the theoretical part of this thesis, we present the internship for future preschool educators, the roles of internship participants, the evaluation area that involves all internship participants and internship content, as well as goals, forms of work and the integration of the didactics of social sciences with other areas. In the empirical part of this master thesis, we present the practical training diaries analysis results, the survey questionnaire results, which was completed by preschool bachelor level students and the interview analysis, which was conducted with mentors, who accept students from the study programme Preschool Education to internships. The results revealed that students are partially trained for independent work with children in the field of social sciences, that they predominantly choose less complicated topics for their pedagogical performances in social sciences and that their competencies develop gradually. Additionally, mentors have also observed a partial competence to lead an activity in the field of social sciences in students as well as in themselves. The thesis significantly contributes to the understanding of didactical and pedagogical competencies of students in social sciences, as it represents various perspectives of the research problem.
Ključne besede:didactics of social sciences, internship, evaluation, pre-school education


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici