Naslov: | Analiza praktičnega usposabljanja za didaktiko družboslovja v študijskem programu predšolska vzgoja 1. stopnja : magistrsko delo |
---|
Avtorji: | ID Kangler, Klavdija (Avtor) ID Licardo, Marta (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Kangler_Klavdija_2022.pdf (1,26 MB) MD5: B420DB27BE86B97D0DC8719A8354FDAD
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga (mb22) |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | V magistrski nalogi smo evalvirali praktično usposabljanje študentov predšolske vzgoje za didaktiko družboslovja iz vidika več ravni oz. perspektiv. Na teoretični ravni, na ravni primerjave predmetnikov, na ravni evalvacije dnevnikov praktičnega usposabljanja, na ravni mnenj študentov in na ravni refleksije mentorjev v vrtcih. V teoretičnem delu smo predstavili praktično usposabljanje za bodoče vzgojitelje predšolskih otrok, vloge sodelujočih v praktičnem usposabljanju, področje evalvacije, ki se dotika vseh deležnikov praktičnega usposabljanja in vsebine, cilje, oblike dela ter integracijo didaktike družboslovja z drugimi področji. V empiričnem delu predstavljamo rezultate analize dnevnikov praktičnega usposabljanja, rezultate anketnega vprašalnika, ki so ga reševali študentje dodiplomskega študija predšolske vzgoje, ter analizo intervjujev z mentoricami, ki na pedagoško prakso sprejemajo študente študijskega programa Predšolska vzgoja. Rezultati so pokazali, da so študentje delno usposobljeni za samostojno delo z otroki na področju družbe, da si na nastopih za področje družbe pretežno izbirajo manj kompleksne teme, njihove kompetence se razvijajo postopoma. Mentorji prav tako opažajo delno usposobljenost za vodenje dejavnosti za področje družbe pri študentih in pri sebi. Naloga pomembno prispeva k razumevanju didaktičnih in pedagoških kompetenc študentov za področje družbe, saj predstavlja različne perspektive raziskovalnega problema. |
---|
Ključne besede: | didaktika družboslovja, praktično usposabljanje, evalvacija, predšolska vzgoja |
---|
Leto izida: | 2022 |
---|
Kraj izvedbe: | Maribor |
---|
Založnik: | [K. Kangler] |
---|
Št. strani: | 1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 109 str.)) |
---|
Izvor: | Maribor |
---|
UDK: | 373.2.091.3:3(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 99355139  |
---|
Datum objave v DKUM: | 02.03.2022 |
---|
Število ogledov: | 157 |
---|
Število prenosov: | 31 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | PEF
|
---|
:
|
|
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |