Title: | Analiza praktičnega usposabljanja za didaktiko družboslovja v študijskem programu predšolska vzgoja 1. stopnja : magistrsko delo |
---|
Authors: | ID Kangler, Klavdija (Author) ID Licardo, Marta (Mentor) More about this mentor...  |
Files: | MAG_Kangler_Klavdija_2022.pdf (1,26 MB) MD5: B420DB27BE86B97D0DC8719A8354FDAD PID: 20.500.12556/dkum/db3a9287-4b57-4523-b125-fa1cc6da4a55
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Master's thesis/paper (mb22) |
---|
Typology: | 2.09 - Master's Thesis |
---|
Organization: | PEF - Faculty of Education
|
---|
Abstract: | V magistrski nalogi smo evalvirali praktično usposabljanje študentov predšolske vzgoje za didaktiko družboslovja iz vidika več ravni oz. perspektiv. Na teoretični ravni, na ravni primerjave predmetnikov, na ravni evalvacije dnevnikov praktičnega usposabljanja, na ravni mnenj študentov in na ravni refleksije mentorjev v vrtcih. V teoretičnem delu smo predstavili praktično usposabljanje za bodoče vzgojitelje predšolskih otrok, vloge sodelujočih v praktičnem usposabljanju, področje evalvacije, ki se dotika vseh deležnikov praktičnega usposabljanja in vsebine, cilje, oblike dela ter integracijo didaktike družboslovja z drugimi področji. V empiričnem delu predstavljamo rezultate analize dnevnikov praktičnega usposabljanja, rezultate anketnega vprašalnika, ki so ga reševali študentje dodiplomskega študija predšolske vzgoje, ter analizo intervjujev z mentoricami, ki na pedagoško prakso sprejemajo študente študijskega programa Predšolska vzgoja. Rezultati so pokazali, da so študentje delno usposobljeni za samostojno delo z otroki na področju družbe, da si na nastopih za področje družbe pretežno izbirajo manj kompleksne teme, njihove kompetence se razvijajo postopoma. Mentorji prav tako opažajo delno usposobljenost za vodenje dejavnosti za področje družbe pri študentih in pri sebi. Naloga pomembno prispeva k razumevanju didaktičnih in pedagoških kompetenc študentov za področje družbe, saj predstavlja različne perspektive raziskovalnega problema. |
---|
Keywords: | didaktika družboslovja, praktično usposabljanje, evalvacija, predšolska vzgoja |
---|
Year of publishing: | 2022 |
---|
Place of performance: | Maribor |
---|
Publisher: | [K. Kangler] |
---|
Number of pages: | 1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 109 str.)) |
---|
Source: | Maribor |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-80737  |
---|
UDC: | 373.2.091.3:3(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 99355139  |
---|
Publication date in DKUM: | 02.03.2022 |
---|
Views: | 215 |
---|
Downloads: | 37 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | PEF
|
---|
:
|
|
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: |  |
|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |