| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Analiza dejavnikov izbora zabaviščnih parkov slovenskih osnovnih šol kot ciljev končnih izletov
Avtorji:ID Likon, Urška (Avtor)
ID Lebe, Sonja Sibila (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Likon_Urska_2021.pdf (1,27 MB)
MD5: 006649D229AC433AF4C69CB73A3783A3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Čeprav doživlja turizem velik razvoj in je ponudbe vedno več, pa v Slovenji nekaterih vrst ponudbe, kot so zabaviščni parki, še nimamo – morda malo tudi zato, ker. se precej blizu Slovenije nahajata kar dva, in sicer Gardaland in Mirabilandia. Z raziskovanjem smo želeli izvedeti, na podlagi česa slovenske osnovne šole za končne izlete izberejo enega ali drugega. V teoretičnem delu so razloženi različni pojmi v povezavi s prostočasnimi dejavnostmi. Tako smo pojasnili prostočasni in izobraževalni turizem ter predstavili nekaj glavnih značilnosti marketinga na splošno in marketinga v turizmu. Pred intervjuji smo predstavili obravnavana parka, Gardaland in Mirabilandio, ter ju primerjali. Za lažjo predstavo, koliko bi nas stal tak izlet, če bi tja šli sami ali s turistično agencijo, smo naredili izračun. Intervjuvali smo dvanajst slovenskih osnovnih šol, pri čemer so bile zastopane vse statistične regije. Zaradi epidemije koronavirusa Covid-19 izletov ni več, prej pa je tretjina šol vozila učence v Gardaland, ostali nikamor. V Mirabilandio niso šli nikoli na nobeni šoli, večina je sploh ne pozna. Ker je pomenil tak izlet veliko odgovornosti s strani šole že pred izrednimi razmerami, se je večina odločila, da otrok ne bodo več peljale v tujino. Kontaktirali smo tudi oba parka, da bi izvedeli, ali že, oziroma ali bi bila pripravljena, slovenskim osnovnim šolam ponuditi poseben paket, ki bi vključeval cenejšo vstopnino in prevoz. Odgovora nismo dobili.
Ključne besede:Turizem, marketing, prostočasne dejavnosti, zabaviščni parki, Gardaland, Mirabilandia.
Leto izida:2021
Založnik:U. Likon
Izvor:[Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-80736 Novo okno
UDK:338.48:793.1
COBISS.SI-ID:104812547 Novo okno
Datum objave v DKUM:13.04.2022
Število ogledov:217
Število prenosov:29
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:06.10.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of factors contributing to slovenian primary schools' selection of amusement parks as final trips' destination
Opis:Even though tourism is developing and there is more and more to offer, there are still no amusement parks in Slovenia. Fortunately, there are two quite close to us, Gardaland and Mirabilandia. We wanted to find out which factors contribute to Slovenian primary schools choosing one or the other for final trips. The theoretical part explains various concepts related to leisure activities. We explained leisure and educational tourism. We also presented some of the main characteristics of marketing in general and marketing in tourism. Before the interviews, we presented Gardaland and Mirabilandia, and compared them. To imagine the cost of going on a trip like this ourselves and with a travel agency, we made a calculation. We interviewed twelve schools from each statistical region. Due to the Covid-19 coronavirus epidemic, there are no more trips. Before that, only a third of schools took students to Gardaland, the rest did not take them anywhere. None of the interview schools ever went to Mirabilandia, most of them never even heard of it. On a trip like that, schools had to carry a lot of responsibility even before the outbreak. Most of them decided they will not organise trips abroad in the future. We also contacted both Parks to find out if they already have or would be willing to offer Slovenian primary schools a special package that would include cheaper admission and transportation. We did not receive an answer.
Ključne besede:Tourism, marketing, leisure, amusement parks, Gardaland, Mirabilandia


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici