| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Razvoj hiperpriložnostnih iger na primeru igre Color Cube Dash : diplomsko delo
Avtorji:ID Čeru Skela, Klemen (Avtor)
ID Črepinšek, Matej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Ceru_Skela_Klemen_2021.pdf (1,45 MB)
MD5: AE932E0586DE2114367E25CBE3EA3919
PID: 20.500.12556/dkum/f34628dd-a085-43eb-bd28-546c2c78ba35
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomsko delo predstavlja mobilne igre in njihove zvrsti ter vsebuje primere posameznih iger. Večji poudarek je na podzvrsti hiperpriložnostnih iger, kaj natanko je ta zvrst, zakaj so tako uspešne, kako s takšno igro zaslužiti, kaj so njeni glavni elementi in kakšna je mehanika. Predstavljeni so založniki te izpostavljene zvrsti mobilnih iger, kot so: Voodoo, Ketchap in Outfit7. Opredeljena so orodja za izdelavo iger, kot so: Unity, libGDX in Spine. V sklopu diplomskega dela je izdelati tehnični dizajndokument za predvideno hiperpriložnostno mobilno igro, ki smo jo na koncu tudi izdelali. Izdelano igro smo primerjali z že objavljeno.
Ključne besede:mobilne igre, hiperpriložnostne igre, unity, izdelava mobilne igre
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[K. Čeru Skela]
Leto izida:2021
Št. strani:VI, 64 f.
PID:20.500.12556/DKUM-80704 Novo okno
UDK:004.96(043.2)
COBISS.SI-ID:88764419 Novo okno
Datum objave v DKUM:04.11.2021
Število ogledov:710
Število prenosov:62
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:29.09.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The development of hyper-casual games, the case study of Color Cube Dash game
Opis:The thesis describes mobile games and their genres, and contains examples of games. Greater emphasis is placed on the subgenre of hypercasual games, what exactly is this genre, why it is so successful, how to make money with such a game, what are its main elements and mechanics. Publishers of hyper-casual mobile games such as Voodoo, Ketchap and Outfit7 are presented. Game-making tools such as Unity, libGDX, and Spine are defined. As part of the thesis, a technical design document is prepared for the planned hypercasual mobile game, which we also produced at the end. We compared the game with one thats already published.
Ključne besede:mobile games, hyper-casual games, unity, mobile game design


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici