| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vpliv koronavirusa na IT tehnologijo in prenos paketnih pošiljk v Pošti Slovenije d.o.o.
Avtorji:ID Sladič, Lara (Avtor)
ID Jereb, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Kajba, Milena (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Sladic_Lara_2021.pdf (3,28 MB)
MD5: 1B9370BE3EB18738B702C9D7C9208A9E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:Diplomsko delo je temeljilo na opravljanju praktičnega usposabljanja na Pošti Slovenije, kjer smo med delom uvideli procese poslovanja. Osrednja vsebina diplomskega dela se navezuje na vpliv COVID-19 na IT in prenos paketnih pošiljk v Pošti Slovenija d.o.o. Zaradi epidemije je več kot eno leto opaziti povečan sprejem paketnih pošiljk. Posledično je pri podjetju moč zaslediti preobremenjenost logistične zmogljivosti, pomanjkanje kadra in dostavnih vozil. Gledano z ekonomskega vidika, je povpraševanje po poštni storitvi večje, kot je dejanska zmogljivost zadovoljitve uporabnikov poštnih storitev. V sklopu diplomskega dela želimo kritično opisati dejansko stanje IT in faze prenosa paketnih pošiljk v času epidemije COVID-19. V ta namen želimo predstaviti predloge rešitev problema pravočasnega vročanja paketnih pošiljk v času COVID-19 na podlagi najbolj optimalnih aplikacij IT za uporabnika poštnih storitev. V sklopu praktičnega usposabljanja smo iskali vzroke logističnih motenj pri fazah prenosa, v diplomskem delu pa želimo s pomočjo spletnega vprašalnika preveriti zadovoljstvo uporabnikov z različnimi IT aplikacijami paketnih storitev in uporabnike poštnih storitev spodbuditi k uporabi le-teh. Morebiti priporočilo v prihodnje vzpodbudi večje zanimanje uporabnikov za uporabo IT aplikacij paketnih storitev, ki utegnejo razbremeniti posamezne faze prenosa paketnih pošiljk.
Ključne besede:informacijska tehnologija (IT), epidemija COVID-19, paketne pošiljke, Pošta Slovenije, zadovoljstvo uporabnikov
Leto izida:2021
Založnik:[L. Sladič]
Izvor:Celje
UDK:656
COBISS.SI-ID:87103235 Novo okno
Datum objave v DKUM:30.11.2021
Število ogledov:257
Število prenosov:72
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.09.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Impact of coronavirus on IT technology and transmission of parcels in Pošta Slovenije d.o.o.
Opis:The bachelor’s thesis was based on the work in practical training at Post of Slovenia where we saw the business processes during our work. The main content of the bachelor’s thesis is related to the impact of COVID-19 on IT and to the transfer of parcels in Post of Slovenia d.o.o. Due to the pandemic, an increase of the accepted parcels has been detected for more than a year now. As a result, the company has been facing overloaded logistics capacity, lack of staff and delivery vans. From an economic point of view, the demand for postal service is greater than the actual capability to satisfy the postal service users. As a part of the bachelor’s thesis, we want to critically explain the actual state of IT and the stages of the transfer of parcels during the COVID-19 pandemic. Therefore, we want to present suggestions on solutions for the problem of timely delivery of parcels during COVID-19 on the basis of the most optimal IT applications for the postal service user. As part of the practical training, we searched for the causes of logistical disturbances in the transmission stages, and in the bachelor’s thesis we want to check the satisfaction of users with various IT applications of package services as well as encourage the postal service users to use them. Perchance the recommendation stimulates a greater interest of users to use IT applications of parcel services in the future, which may relieve individual stages of parcel transmission.
Ključne besede:information technology (IT), pandemic COVID-19, parcels, Post of Slovenia, user satisfaction


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici