Naslov: | Kritična analiza youtube videoposnetkov za učenje klinične zdravstvene nege |
---|
Avtorji: | ID Stramec, Polona (Avtor) ID Štiglic, Gregor (Mentor) Več o mentorju... ID Fijačko, Nino (Komentor) ID Gosak, Lucija (Komentor) |
Datoteke: | MAG_Stramec_Polona_2021.pdf (990,16 KB) MD5: 2069F32BCFF0156E1D242ADA7F2A159C PID: 20.500.12556/dkum/dc58dc5c-dcbc-445c-9df6-55ec89f364e5
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
|
---|
Opis: | Uvod: V času hitrih tehnoloških sprememb visokošolski učitelji z uporabo YouTube videoposnetkov spodbujajo aktivno vključevanje študentov. YouTube videoposnetki omogočajo povezovanje teorije s prakso in imajo velik potencial za vključevanje v visokošolski učni proces zdravstvene nege. V raziskavi smo vsebinsko analizirali YouTube videoposnetke, ki prikazujejo aplikacijo intramuskularne injekcije v simulacijskem okolju z nizko stopnjo posnemanja resničnosti.
Metode: Uporabili smo metodologijo mešanih metod. V okviru kvantitativnega dela smo analizirali upoštevanje kliničnih smernic v YouTube videoposnetkih ter ocenili vsebino, izdelavo in pristranskost z uporabo ocenjevalnega obrazca. V okviru kvalitativnega dela smo uporabili opisno metodo dela ter analizirali pogostost in način uporabe YouTube videoposnetkov pri visokošolskih učiteljih, ki poučujejo v simuliranem okolju zdravstvene nege z nizko stopnjo posnemanja resničnosti.
Rezultati: Identificirali smo 549 YouTube videoposnetkov, ki so prikazali izvedbo aplikacije intramuskularne injekcije v simulacijskem okolju zdravstvene nege z nizko stopnjo posnemanja resničnosti. Na podlagi vključitvenih in izključitvenih kriterijev smo v končno analizo vključili 17 videoposnetkov. Noben videoposnetek ni zajemal vseh korakov v skladu s strokovnimi smernicami. Pogosteje so bili upoštevani koraki, ki jih mora izvajalec izvesti pred in med posegom v primerjavi s koraki, ki se morajo izvesti po končanem posegu.
Razprava in sklep: Analizirani videoposnetki aplikacije intramuskularne injekcije niso podprti s strokovnimi smernicami ZN in niso primerni za poučevanje študentov zdravstvene nege v simuliranem okolju z nizko stopnjo posnemanja resničnosti. Težava je predvsem v pomanjkanju korakov, ki jih narekujejo strokovne smernice ZN. Vsak videoposnetek bi moral biti pred objavo in pred vključitvijo v učni proces ocenjen s strani strokovnjakov. |
---|
Ključne besede: | YouTube, interaktivni učni pripomočki, zdravstvena nega, izobraževanje, intramuskularna injekcija |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [P. Stramec] |
---|
Leto izida: | 2021 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-80516 |
---|
UDK: | 004.738.5+37.018.43:004:616-083(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 84190211 |
---|
Datum objave v DKUM: | 19.11.2021 |
---|
Število ogledov: | 969 |
---|
Število prenosov: | 110 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | FZV
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |