| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Kritična analiza youtube videoposnetkov za učenje klinične zdravstvene nege
Avtorji:ID Stramec, Polona (Avtor)
ID Štiglic, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Fijačko, Nino (Komentor)
ID Gosak, Lucija (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Stramec_Polona_2021.pdf (990,16 KB)
MD5: 2069F32BCFF0156E1D242ADA7F2A159C
PID: 20.500.12556/dkum/dc58dc5c-dcbc-445c-9df6-55ec89f364e5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:Uvod: V času hitrih tehnoloških sprememb visokošolski učitelji z uporabo YouTube videoposnetkov spodbujajo aktivno vključevanje študentov. YouTube videoposnetki omogočajo povezovanje teorije s prakso in imajo velik potencial za vključevanje v visokošolski učni proces zdravstvene nege. V raziskavi smo vsebinsko analizirali YouTube videoposnetke, ki prikazujejo aplikacijo intramuskularne injekcije v simulacijskem okolju z nizko stopnjo posnemanja resničnosti. Metode: Uporabili smo metodologijo mešanih metod. V okviru kvantitativnega dela smo analizirali upoštevanje kliničnih smernic v YouTube videoposnetkih ter ocenili vsebino, izdelavo in pristranskost z uporabo ocenjevalnega obrazca. V okviru kvalitativnega dela smo uporabili opisno metodo dela ter analizirali pogostost in način uporabe YouTube videoposnetkov pri visokošolskih učiteljih, ki poučujejo v simuliranem okolju zdravstvene nege z nizko stopnjo posnemanja resničnosti. Rezultati: Identificirali smo 549 YouTube videoposnetkov, ki so prikazali izvedbo aplikacije intramuskularne injekcije v simulacijskem okolju zdravstvene nege z nizko stopnjo posnemanja resničnosti. Na podlagi vključitvenih in izključitvenih kriterijev smo v končno analizo vključili 17 videoposnetkov. Noben videoposnetek ni zajemal vseh korakov v skladu s strokovnimi smernicami. Pogosteje so bili upoštevani koraki, ki jih mora izvajalec izvesti pred in med posegom v primerjavi s koraki, ki se morajo izvesti po končanem posegu. Razprava in sklep: Analizirani videoposnetki aplikacije intramuskularne injekcije niso podprti s strokovnimi smernicami ZN in niso primerni za poučevanje študentov zdravstvene nege v simuliranem okolju z nizko stopnjo posnemanja resničnosti. Težava je predvsem v pomanjkanju korakov, ki jih narekujejo strokovne smernice ZN. Vsak videoposnetek bi moral biti pred objavo in pred vključitvijo v učni proces ocenjen s strani strokovnjakov.
Ključne besede:YouTube, interaktivni učni pripomočki, zdravstvena nega, izobraževanje, intramuskularna injekcija
Kraj izida:Maribor
Založnik:[P. Stramec]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-80516 Novo okno
UDK:004.738.5+37.018.43:004:616-083(043.2)
COBISS.SI-ID:84190211 Novo okno
Datum objave v DKUM:19.11.2021
Število ogledov:969
Število prenosov:110
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FZV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:15.09.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Critical analysis of youtube videos for learning clinical nursing
Opis:Introduction: In a time of rapid technological change, higher education teachers are encouraging the active involvement of students through the use of YouTube videos. The YouTube videos make it possible to connect theory with practice and have great potential for inclusion in the higher education nursing learning process. In the research, we analyzed the content of YouTube videos, showing the application of intramuscular injection in a simulation environment with a low fidelity. Methods: We used a methodology of mixed methods. As part of the quantitative work, we analyzed compliance with clinical guidelines in YouTube videos and assessed content, production, and bias-free presentation using an evaluation form. As part of the qualitative work, we used a descriptive method of using YouTube videos by higher education teachers, who teach in a simulated nursing environment with a low fidelity. Results: We identified 549 YouTube videos showing the performance of an intramuscular injection application. Based on the inclusion and exclusion criteria, we included 17 videos in the final analysis. No video covered all the steps according to the professional guidelines. The steps that the contractor must perform before and during the procedure were considered more often than the steps that must be performed after the procedure is completed. Discussion and conclusion: The analyzed YouTube videos of the intramuscular injection application are not supported by UN professional guidelines and are not suitable for teaching nursing students in a simulated environment with a low level of reality imitation. The problem is mainly in the lack of steps dictated by UN expert guidelines. Experts should evaluate each video before publication and before inclusion in the learning process.
Ključne besede:YouTube, interactive learning aids, nursing, education, intramuscular injection


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici