| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Razvoj blagovne znamke mesta in oblikovanje vodiča mesta Podgorica : meje dopustnosti medijskega poročanja
Avtorji:Rastoder, Alma (Avtor)
Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Zelenik, Marijana (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Rastoder_Alma_2021.pdf (1,52 MB)
MD5: 628F86289BB86F37466D1AFE13E2AB4C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Blagovna znamka mesta je danes eden glavnih elementov razvoja mesta. V magistrski nalogi smo ugotavljali, kako blagovna znamka deluje, kako ustvariti učinkovito blagovno znamko in kakšne učinke ima na razvoj mesta. Med drugim smo ugotovili, da so nekatera izmed največih svetovnih mest tudi med največjimi blagovnimi znamkami na svetu. S pomočjo anketnega vprašalnika smo preverili, kako anketiranci vidijo blagovno znamko Podgorice, ki smo jo preučevali v magistrski nalogi. V slednji predstavljamo tudi oblikovalsko in vsebinsko rešitev turističnega vodiča. Le-ta je eden od elementov blagovne znamke mesta Podgorice in bi ji omogočil tako boljši položaj v marketinškem okolju kot tudi večjo prepoznavnost.
Ključne besede:blagovna znamka, turistični vodič, marketing, imidž, oblikovanje
Leto izida:2021
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Rastoder]
Št. strani:VII, 75 str.
Izvor:Maribor
UDK:659.117(043.2)
COBISS_ID:86392323 Novo okno
Število ogledov:68
Število prenosov:8
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:15.09.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:City brand development and design of the city guide of Podgorica
Opis:City's brand is one of the main elements of the city's development. In the master's thesis, we found out how the brand works, how to create an effective brand and which effects it has on the development of the city. As well as other things, we found that one of the world's largest cities is also among the largest brands in the world. With the help of a questionnaire, we checked how the respondents see the Podgorica brand, which we analyzed in the master's thesis. The latter presents the design and content solution of the tourist guide, which is one of the elements of the brand of the city of Podgorica. It would enable the city a better position in the market environment as well as greater recognisability.
Ključne besede:brand, travel guide, marketing, image, design


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici