| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Filozofija restavracije Tri lučke in njena prepoznavnost v turizmu
Avtorji:ID Prevodnik, Nika (Avtor)
ID Poljak Istenič, Saša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Petek, Vita (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Prevodnik_Nika_2021.pdf (2,04 MB)
MD5: ACFF732CA8A79760227D6D8DA75A4D4D
PID: 20.500.12556/dkum/6d3cc67a-fb1f-4c52-9efd-f0d32e365e18
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
Opis:Gastronomija predstavlja pomemben del turistične ponudbe destinacije in je eden izmed temeljnih načinov spoznavanja načina življenja in kulture krajev, ki jih obiskujemo. V Posavju se nahaja naša raziskana restavracija, restavracija Tri lučke, katere filozofija kuhinje temelji na pristnosti okusov, ki povezujejo tradicionalnost in lokalnost s pridihom modernosti. Prav tako so prisotni na različnih področjih turizma, kar smo v raziskavi opredelili kot eno izmed njihovih konkurenčnih prednosti na turističnem trgu. Z namenom analizirati prepoznovanost Treh lučk med prebivalci Posavja, smo izvedli anketni vprašalnik. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo ugotovili, da Posavci, ki so sodelovali v raziskavi, Trem lučkam kot turistično-kulinarični atrakciji v Posavju pripisujejo velik pomen, saj jih več kot tretjina Tri lučke šteje kot eno izmed pomembnejših atrakcij v Posavju. Velika večina je Tri lučke obiskala že vsaj enkrat v življenju, nekateri jo obiščejo tudi večkrat letno ali celo mesečno. V diplomskem delu smo opravili tudi polstrukturirana intervjuja z restavracijo Tri lučke in gostilno Repovž, kateri smo spraševali o vključevanju ter vpetosti v lokalno turistično ponudbo. Gostilna Repovž je bila izbrana, ker si z našo primarno restavracijo Tri lučke delita zelo podobno filozofijo gostilne in hrane. Po opravljeni raziskavi smo naredili še primerjavo z gostilno Repovž, pri kateri smo ugotovili, da sta si kuhinji zelo podobno in da ima gostilna Repovž kar nekaj konkurenčne prednosti zaradi svoje samooskrbne kmetije in domačih izdelkov z domačega vrta. Pripravili smo tudi nekaj priporočil za izboljšavo ponudbe Treh lučk in njihovo povezanost z lokalno skupnostjo in lokalno ponudbo. S predlogi smo temeljili predvsem na trajnosti v okoljskem (»zero waste«) in družbenem pomenu (povezovanju turističnih deležnikov v Posavju).
Ključne besede:gastronomija, gostinstvo, kulinarični turizem, Posavje, restavracija Tri lučke
Kraj izida:Brežice
Založnik:[N. Prevodnik]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-80497 Novo okno
UDK:338.48-6:641/642(043.2)
COBISS.SI-ID:86401283 Novo okno
Datum objave v DKUM:25.11.2021
Število ogledov:781
Število prenosov:103
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:15.09.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The philosophy of the Tri lučke restaurant and its recognition in tourism
Opis:Gastronomy is an important part of the tourist offer of the destination and is one of the basic ways to get to know the way of life and culture of the places we visit. In Posavje, there is our researched restaurant, the restaurant Tri lučke, whose philosophy of cuisine is based on the authenticity of flavours that combine tradition and locality with a touch of modernity. They are also present in various areas of tourism, which we identified in the research as one of their competitive advantages in the tourism market. In order to analyse the recognition of Tri lučke among the inhabitants of the Posavje region, we conducted a survey questionnaire. Based on the obtained results, we found that inhabitants of the Posavje region, who participated in the research, attach great importance to the Three Lights as a tourist and culinary attraction in the Posavje, as more than a third of them consider Tri lučke as one of the most important attractions in the Posavje. Most of them have visited Tri lučke at least once in their lives, some even visit it several times a year or even monthly. In thesis we also conducted semi-structured interviews with the restaurant Tri lučke and gostilna Repovž, which we asked about the inclusion in the local tourist offer. Gostilna Repovž was chosen because they share a very similar philosophy of the restaurant and food with our primary restaurant Tri lučke. After the research, we made a comparison with gostilna Repovž, where we found that the two kitchens are very similar and that the Repovž has quite a few competitive advantages due to its self-sufficient farm and home-made products from the home garden. We have also prepared some recommendations for improving Tri lučke offer and their connection with the local community and the local offer. The proposals were based primarily on environmental sustainability ("zero waste") and social significance (connecting tourism stakeholders in the Posavje region).
Ključne besede:gastronomy, hospitality, culinary tourism, Posavje, Tri lučke restaurant


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici