| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Digitalizacija in avtomatizacija procesov in postopkov v podjetju ajm
Avtorji:Lah, Oskar (Avtor)
Klančnik, Simon (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Nedelko, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Lah_Oskar_2021.pdf (2,05 MB)
MD5: 43D655BB8874CEDCE73B1BAC57C824D9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:Glavna tema diplomskega dela je digitalizacija in avtomatizacija procesov in postopkov v podjetju AJM. Osredotočili smo se na proces digitalizacije in jo opredelili z vidika ključnih področjih digitalne transformacije v skladu s smernicami Digitalnega inovacijskega stičišča Slovenija, in sicer: (1) izkušnja kupca, ki se nanaša na celovito upravljanje odnosov z kupci skozi celotni prodajni proces; (2) podatkovna strategija podjetja, ki se nanaša na podatkovne baze, njihov izvor, zbiranje in dostop do podatkov ter analiziranje; (3) procesi in digitalne rešitve za podporo poslovanja; (4) sprememba poslovnega modela ter razvoj novih produktov in storitev. Opredelili smo (4) strategijo razvoja digitalnih kadrov in digitalnih delovnih mest, zaradi katerih je možno razvijati digitalne zmogljivosti podjetja, ter s tem vzpostavitev (5) digitalne kulture, ki je potrebna za izvajanje projektov digitalne preobrazbe. Spremembe smo opisali tudi z vidika (6) kibernetske varnosti in opredelili (7) industrijo 4.0, v skladu s katero je izvedena digitalna transformacija podjetja. Ugotavljamo, da se je družba AJM celovito lotila projekta digitalizacije oz. digitalne transformacije z novimi digitalnimi rešitvami in nadgradnjo obstoječih rešitev kot je opisano v sami nalogi. Družba si je jasno zastavila cilje transformacije ter aktivnosti za izvedbo projekta. V spremembe izvajanja poslovnih procesov, ki so predmet digitalne transformacije so zajete vse temeljne poslovne funkcije v podjetju: vodstvena funkcija, prodajna funkcija (vključujoč terensko delo), razvoj in tehnologija, proizvodna funkcija, skladiščna funkcija in spremljava poslovanja (poslovna analitika). Po zaključku projekta bo poslovni model družbe AJM nadgrajen tako, da se bo bistveno izboljšala izkušnja kupca skozi celotni prodajni proces (od prvega stika s podjetjem, naročila, izvedbe do montaže izdelka), prav tako pa se bo na osnovi uvedenih rešitev povečala inovativnost zaposlenih za razvoj novih proizvodov in nadgradnjo storitev v prodajnem procesu (meritve, montaža).
Ključne besede:digitalna transformacija, izkušnja kupca, poslovni procesi, digitalne rešitve, digitalna delovna mesta, industrija 4.0.
Leto izida:2021
Izvor:Maribor
Število ogledov:55
Število prenosov:6
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:14.09.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digitalization and automation of processes and procedures in the company ajm
Opis:The main topic of the thesis is the digitization and automation of processes and procedures in the company AJM. We focused on the digitalization process and defined it in terms of key areas of digital transformation in accordance with the guidelines of the Digital Innovation Hub Slovenia, namely: (1) customer experience, which refers to the comprehensive management of customer relations throughout the sales process; (2) the company's data strategy relating to databases, their origin, data collection and access, and analysis; (3) business support processes and digital solutions; (4) change of business model and development of new products and services. We have defined (4) a strategy for the development of digital staff and digital jobs, which makes it possible to develop the company's digital capabilities, and thus the establishment of (5) digital culture, which is necessary for the implementation of digital transformation projects. We also described the changes from the point of view of (6) cyber security and defined (7) Industry 4.0, according to which the digital transformation of the company has been carried out. We find that the company AJM has comprehensively undertaken the project of digitalization or. digital transformations with new digital solutions and upgrading of existing solutions as described in the thesis. The company has clearly set goals for the transformation and activities for the implementation of the project. Changes in the implementation of business processes that are subject to digital transformation include all basic business functions in the company: management function, sales function (including field work), development and technology, production function, warehousing function and business monitoring (business analytics). After the completion of the project, AJM's business model will be upgraded to significantly improve the customer experience throughout the sales process (from the first contact with the company, orders, implementation to product assembly), and will also increase the innovativeness of employees for development of new products and upgrading of services in the sales process (measurements, installation).
Ključne besede:digital transformation, customer experience, business processes, digital solutions, digital jobs, industry 4.0.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici