| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Primerjava družbenih odgovornosti med izbranimi slovenskimi, francoskimi in danskimi transportnimi podjetji
Avtorji:ID Knez, Tea (Avtor)
ID Mlaker Kač, Sonja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Čuček, Mateja (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Knez_Tea_2021.pdf (2,71 MB)
MD5: 870CA9793ED3A8DF24ED0E201072302A
PID: 20.500.12556/dkum/bd8588d1-d88a-4f04-a121-be728ccb7011
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:V magistrskem delu smo obravnavali tematiko družbene odgovornosti in ugotovili, da se začetki družbeno odgovornega vedenja kažejo že v starodavnih rimskih zakonih. Pri proučevanju tematike smo prišli do spoznanja, da ni enotne definicije družbene odgovornosti, saj si jo vsak avtor razlaga po svoje. Vsem definicijam je skupno prizadevanje za odgovorno družbeno, ekonomsko in okoljsko ravnanje. Teoretično spoznanje smo nato nadgradili z analizo kriterijev družbene odgovornosti v desetih slovenskih, francoskih in danskih transportnih podjetjih. Za vsako izbrano transportno podjetje smo pregledali tudi spletne medije in ugotovili, ali podjetje dejansko posluje družbeno odgovorno. Na osnovi dobljenih ugotovitev smo primerjali, kakšno je dojemanje družbene odgovornosti v posamezni državi. Spoznali smo, da transportna podjetja v Sloveniji, Franciji in na Danskem tej tematiki posvečajo veliko pozornosti. Vsa podjetja se zavedajo pomembnosti družbeno odgovornega vedenja do vseh, ki so neposredno ali posredno vključeni v poslovanje, saj pozitivno vpliva na dobičkonosnost in konkurenčnost podjetij.
Ključne besede:družbena odgovornost, transportna podjetja, ključni deležniki v podjetjih, notranja dimenzija, zunanja dimenzija
Kraj izida:Celje
Založnik:[T. Knez]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-80426 Novo okno
UDK:331.103
COBISS.SI-ID:86616067 Novo okno
Datum objave v DKUM:26.11.2021
Število ogledov:1209
Število prenosov:84
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:13.09.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of social responsibilities between selected Slovenian, French and Danish transport companies
Opis:In the Master’s thesis, we discussed the topic of social responsibility and found that the origins of socially responsible behaviour are showing already in ancient Roman laws. Through studying of the topic, we found that there is no uniform definition of social responsibility, since each author interprets it in his own way. What all definitions have in common, is a joint effort for responsible social, economic and environmental behaviour. We then upgraded the theoretical knowledge by analysing the criteria of social responsibility in ten Slovenian, French and Danish transport companies. For each chosen transport company, we also checked the online media and checked, if the company is really socially responsible in its business activities. Based on the findings, we compared the perception of social responsibilities in individual countries. We found that transport companies in Slovenia, France and Denmark devote a lot of attention to this topic. All companies are aware of the importance of socially responsible behaviour towards all those, who are directly or indirectly involved in their business activities, since it has a positive impact on profitability and competitiveness of companies.
Ključne besede:social responsibility, transport companies, key stakeholders in companies, internal dimension, external dimension


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici