| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vpliv geometrije bata na delovanje motorja z notranjim zgorevanjem
Avtorji:Marinšek Hussain, Amin (Avtor)
Lešnik, Luka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Kegl, Breda (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Marinsek_Hussain_Amin_2021.pdf (1,49 MB)
MD5: 57FE580D5E5BC15EF8FFC21EA0984930
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:V diplomski nalogi so primerjane tri različne geometrije bata oz. vdolbine znotraj čela bata dizelskega motorja. Prikazan je postopek od zasnove geometrijskih oblik, definiranja robnih pogojev, izdelave računskih mrež, numerične simulacije, prikazovanje želenih rezultatov pa vse do primerjave le teh. Več kot očitno so spremembe geometrij vplivale na dogajanje znotraj zgorevalne komore. Ključni rezultati zavzemajo spremembo tlaka, spremembo temperature in nastanek emisij. Rezultati in primerjava le teh so opisani na koncu diplomskega dela.
Ključne besede:Zgorevalna komora, geometrija, bat, AVL FIRE, Dizel, motor z notranjim zgorevanjem
Leto izida:2021
Izvor:Maribor
Število ogledov:55
Število prenosov:4
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.09.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influence of piston geometry on the operation of internal combustion engine
Opis:The diploma thesis compares three different piston geometries or. recesses inside the front of the Diesel engine piston. The procedure from the design of geometric shapes, defining boundary conditions, meshing, numerical simulation, displaying the desired results all the way to comparing them is presented. More than obvious, the changes in the geometries affected what was happening inside the combustion chamber. The key results are the change in pressure, the change in temperature and the formation of emissions. The results and comparison of these are described at the end of the thesis.
Ključne besede:Combustion chamber, geometry, piston, AVL FIRE, Diesel, internal combustion engine


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici