| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Strojno učenje računalniškega igralca v igri s kartami : diplomsko delo
Avtorji:ID Praskalo, Mai (Avtor)
ID Strnad, Damjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Kohek, Štefan (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Praskalo_Mai_2021.pdf (901,04 KB)
MD5: 2073105FB2A8C8CCCD56974F42020335
PID: 20.500.12556/dkum/5762abbc-01ed-4811-84d7-31e8d2cc4e89
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomski nalogi predstavljamo več različnih implementacij strojnega učenja računalniškega igralca za igranje igre s kartami Uno. Vsi uporabljeni algoritmi so s področja okrepitvenega učenja, saj so klasični algoritmi, ki se zanašajo na iskanje optimalne poteze na podlagi popolne informacije, neprimerni za igre z nepopolnimi informacijami. Algoritme smo primerjali glede na uspešnost v igranju proti igralcu, ki izbira naključne poteze, ter glede na krivuljo učenja, ki prikazuje pridobljeno povprečno kumulativno nagrado med procesom učenja.
Ključne besede:okrepitveno učenje, igra Uno, igre z nepopolnimi informacijami, igre s kartami, nevronske mreže
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[M. Praskalo]
Leto izida:2021
Št. strani:IX, 31 str.
PID:20.500.12556/DKUM-80359 Novo okno
UDK:004.85(043.2)
COBISS.SI-ID:92402947 Novo okno
Datum objave v DKUM:18.10.2021
Število ogledov:900
Število prenosov:33
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:09.09.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Machine learning of a computer player in a card game
Opis:In this graduate thesis we present several different implementations of machine learning of a computer player for playing the Uno card game. All used algorithms are from the field of reinforcement learning, as classic algorithms that rely on finding optimal moves based on complete information are unsuitable for games with incomplete information. We compared the algorithms according to their performance when playing against a player that chooses random actions, and according to the learning curve, which represents the obtained cumulative reward during the learning process.
Ključne besede:reinforcement learning, card game Uno, imperfect information games, card games, neural networks


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici