Title: | Kritični dejavniki uspeha uvajanja rešitev CRM na primeru Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement |
---|
Authors: | ID Slekovec, Saša (Author) ID Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) More about this mentor... |
Files: | MAG_Slekovec_Sasa_2021.pdf (1,70 MB) MD5: 3F1E2114C6091998717FD44EAB2D7024 PID: 20.500.12556/dkum/fbe7feb1-f4a0-49c7-82e4-82ab29729fcf
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Master's thesis/paper |
---|
Typology: | 2.09 - Master's Thesis |
---|
Organization: | EPF - Faculty of Business and Economics
|
---|
Abstract: | V današnjem času se podjetja zaradi nenehnih sprememb tehnologije in konkurenčnosti borijo za pridobivanje in zadrževanje strank. Tako se je koncept upravljanja odnosov s strankami oblikoval tudi kot strateška rešitev za podjetja.
V prvem delu magistrskega dela se bomo srečali s pojmom upravljanje odnosov s strankami in ga opredelili. Opredelili bomo CRM rešitev in njeno arhitekturo, ki se deli na strateško, strukturno in procesno. Predstavili bomo namestitvene modele CRM rešitev, ki smo jih podrobneje razdelili na CRM rešitev na lokaciji in CRM rešitev v oblaku. V magistrskem delu bomo opredelili prednosti in slabosti CRM rešitev in izpostavili nekaj ponudnikov CRM rešitev ter trende, ki se pojavljajo na področju CRM rešitev. Predstavili bomo izbiro in uvedbo CRM rešitev. Pri uvedbi CRM rešitev bomo predstavili najpogosteje izbrana pristopa uvedbe CRM rešitev, in sicer fazni in agilni pristop. Nato se bomo osredotočili na kritične dejavnike uspeha uvajanja CRM rešitev in sklope le-teh. Sklopi, ki jih bomo opredelili, so človeški, organizacijski in tehnološki.
V drugem delu magistrskega dela se bomo osredotočili na metodologijo Microsoft Dynamics Sure Step, rešitev Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement in KDU uvajanja Microsoft Dyanmics 365 Customer Engagement. Podrobneje bomo predstavili tudi rešitev Microsoft Dynamics 365 Customer Enagagement. Opredelili bomo prednosti, ki nam jih prinaša. Za uvedbo Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement bomo uporabili metodologijo Microsoft Dynamics Sure Step in agilni pristop. Med KDU uvajanja Microsoft Dyanmics 365 Customer Engagement bomo uvrstili človeške, organizacijske in tehnološke sklope. Te smo opredelili z vidika podpore uprave, izvršnega direktorja, organizacijske kulture, organizacijske infrastrukture, človeških virov, upravljanje znanja, strategije, procesov, kakovosti informacij, rešitve in storitve, integracije, usmerjenosti na stranko, izkušeni in usposobljeni zaposleni ter tehnološke pripravljenosti. Identificirali bomo tudi kritične dejavnike uspeha po uvedbi Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement. |
---|
Keywords: | kritični dejavniki uspeha (KDU), upravljanje odnosov s strankami (CRM), uvajanje, Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement, metodologija, Microsoft Dynamics Sure Step |
---|
Place of publishing: | [Maribor |
---|
Publisher: | S. Slekovec |
---|
Year of publishing: | 2021 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-80353 |
---|
UDC: | 004.77 |
---|
COBISS.SI-ID: | 90173955 |
---|
Publication date in DKUM: | 20.12.2021 |
---|
Views: | 947 |
---|
Downloads: | 80 |
---|
Metadata: | |
---|
Categories: | EPF
|
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |