| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:BARBIE KULTURA IN PLASTIČNI SVET INSTAGRAMA
Avtorji:Jurše, Anja (Avtor)
Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Jurse_Anja_2021.pdf (29,90 MB)
MD5: 83E575E479191946C505C4BB851487F3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Podobnost med lutko Barbie in spletnimi objavami na Instagramu je ta, da je oboje všečno, urejeno – lahko bi rekli popolno. Lutka Barbie je nastala za to, da bi si deklice predstavljale, da lahko postanejo, karkoli želijo. Njena vizualna komponenta je predstavitev idealizirane podobe, ki, kljub temu da nima nič skupnega z realnostjo, na nek način predstavlja ideal ženskega telesa. Kakšen vpliv imajo na naše življenje idealizirane podobe, ki jih dnevno spremljamo na Instagramu in katerih prenasičenost je postala z družbenimi omrežji tako razširjena, da jim praktično ne moremo ubežati, predstavlja predmet številnih raziskav. Popolne podobe in življenja vzbujajo v uporabnikih željo po posnemanju (na kar kažejo podobnosti med objavami na Instagramu), lahko tudi inspiracijo ter spodbudo kot tudi nezadovoljstvo, slabo samopodobo in obremenjenost. V želji po opozarjanju na neskladje med realnim in idealnim telesom ter boljšim vpogledom na vpliv idealiziranih podob in splošno sprejetih obdelav smo izvedli anketo, ki nam je ob analizi literature pomagala potrditi ali ovreči zastavljene hipoteze.
Ključne besede:lutka Barbie, lepotni ideal, družbena omrežja, Instagram
Leto izida:2021
Izvor:Maribor
Število ogledov:74
Število prenosov:22
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:05.09.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:BARBIE CULTURE AND THE PLASTIC WORLD OF INSTAGRAM
Opis:The similarity between the Barbie doll and the online posts on Instagram is that both are likable and attractive - you could say perfect. The Barbie doll was created to make girls imagine that they can become whatever they want. Her visual component is the representation of an idealized image, which represents the ideal of the female body, although it has nothing to do with reality. On a daily basis, we are exposed to idealized images that are with the help of social media so widespread that we can practically not escape them. The impact of those images on our lives is the subject of numerous researches. In users, perfect images and lives tend to awaken a desire to imitate, as shown by the similarities between posts on Instagram. They can also encourage inspiration and stimulation, as well as dissatisfaction, poor self-esteem, and can even be a burden. To draw attention to the discrepancy between the real and ideal body, and to get better insight into the impact of idealized images and the generally accepted retouching of photos, we conducted a survey that helped us confirm or disprove the given hypothesis.
Ključne besede:Barbie doll, beauty ideal, social media, Instagram


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici