| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:E-Skiroji v cestnem prometu
Avtorji:Rainer, Aleksija (Avtor)
Laković, Stanko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Rainer_Aleksija_2021.pdf (2,23 MB)
MD5: 4FD1EF53A350BA89215C1BC694BC7341
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:Električni skiroji, znani kot e-skiroji, so postali eden izmed bolj zaželenih izdelkov na trgu. So lahki, udobni, enostavni za uporabo in idealni za hitro vožnjo po prometnih urbanih področjih. So okolju prijazni in pomagajo pri odpravljanju zastojev v mestnih središčih ter pri pomanjkanju parkirnih mest. Kljub veliko prednostim prinašajo tudi nekatere slabosti in nevarnosti. Ker jih drugi udeleženci v prometu težje zaznajo, lahko hitro privede do prometne nesreče in nastanka poškodb. V diplomski nalogi smo opisali električne skiroje, njihove tehnične karakteristike (e-skiroja Xiaomi Pro 2), prednosti, slabosti in nevarnosti e-skirojev v prometu, zakonodajo ter zavarovanje mikro mobilnosti, pod katero spadajo tudi električni skiroji. Prikazali smo tudi statistične podatke nesreč z e-skiroji v Sloveniji za leto 2019, 2020 in 2021 (januar–junij), podatke ankete neuporabnikov in uporabnikov e-skirojev ter analizo vožnje z e-skirojem Xiaomi M365 Pro. Ugotovili smo, da ni veliko prometnih nesreč z e-skiroji, ponavadi gre za prometne nesreče z bočnim trčenjem pri neupoštevanju pravil o prednosti, z lažjimi poškodbami. Podatki anket kažejo, da vozniki e-skirojev upoštevajo navodila in zakone. Anketirancem se e-skiro ne zdi nevaren, prometnih nesreč in konfliktov skoraj ni, povprečna vožnja je 15 minut, glavni razlog uporabe e-skiroja je izogib gneči in prihranek s časom.
Ključne besede:električni skiro, cestni promet, varnost v cestnem prometu, prometne nesreče, anketiranje
Leto izida:2021
Izvor:Maribor
Število ogledov:57
Število prenosov:9
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FG
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:01.09.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:E-Scooters in road transport
Opis:Electric scooters, as known as the e-scooters, have become one of the more desirable products on the market. They are light, comfortable, easy to use and ideal for fast rides in busy urban areas. They are environmentally friendly and help to decongest city centres and reduce parking congestion. Despite many advantages, they also bring some disadvantages and dangers. Because it is harder for other road users to detect them, accidents and injuries can quickly occur. In this thesis, we have described e-scooters, their technical characteristics (Xiaomi Pro 2 e-scooter), the advantages and disadvantages as well as the dangers of e-scooters in traffic, legislation and micro-mobility insurance services. We have also presented statistics on e-scooter accidents in Slovenia for 2019, 2020 and 2021 (from January to June), data from a survey of non-users and users of e-scooters, and an analysis of riding the Xiaomi M365 Pro e-scooter. We have found out that there are not many accidents involving e-scooters, usually side collisions accidents including non-compliance with regulations of priority resulting in minor injuries. The survey has shown that the e-scooter drivers respect traffic regulation. The respondents do not find e-scooters dangerous, there are hardly any accidents or conflicts, the average journey with e-scooter is 15 minutes and the main reasons for using them are to avoid crowds and save time.
Ključne besede:electrical scooter, road traffic, road safety, road accidents, surveys


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici