| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Primerjava motiviranosti učencev in učenk pri pouku geografije v šoli in na daljavo: analiza učne motiviranosti na primeru Osnovne šole Kungota
Avtorji:ID Lavrenčič, Vito (Avtor)
ID Kolnik, Karmen (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Lavrencic_Vito_2021.pdf (2,56 MB)
MD5: 697C62F76704207A42AA02080B928BEB
PID: 20.500.12556/dkum/9f7198b7-710c-4603-bb6b-892cba2646ad
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Zadnji dve šolski leti, 2019/2020 in 2020/2021, je pouk v slovenskih šolah zaradi epidemije covida-19 potekal kombinirano, deloma od doma, na daljavo, in deloma v živo, v razredih. Zaradi prilagojenega načina šolanja so bili tako učitelji in učiteljice kot tudi učenci in učenke primorani sprejeti novosti v načinu izobraževanja, se uspešno prilagoditi, kar je nekaterim uspelo bolj, nekaterim pa manj. Velik del prilagajanja tovrstnemu pouku je tudi motiviranost vseh sodelujočih v procesu, da poskušajo realizirati predvidene učne cilje ne glede na način poučevanja in učenja. V magistrskem delu smo se zato osredotočili na motivacijo pri pouku geografije v času epidemije. Zanimala nas je motiviranost učencev in učenk predmetne stopnje (6., 7., 8. in 9. razred) na osnovni šoli Kungota za sodelovanje, delo in učenje pri prej omenjenem učnem predmetu, kar smo preverjali s pomočjo vodenega intervjuja učiteljice geografije na OŠ Kungota (sklop 1) in anketnim vprašalnikom za učence in učenke (sklop 2).
Ključne besede:geografija, OŠ Kungota, pouk na daljavo, IKT, učna motivacija, učenke in učenci
Kraj izida:Maribor
Založnik:[V. Lavrenčič]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-80196 Novo okno
UDK:911.37:37.018.43(497.4Kungota)(043.2)
COBISS.SI-ID:79106051 Novo okno
Datum objave v DKUM:07.10.2021
Število ogledov:885
Število prenosov:91
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:01.09.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of Students‘ Motivation in Online and Traditional Geography classes: The Analysis of Study Motivation on the Case of Kungota Primary School
Opis:For the last two school years, 2019/2020 and 2020/2021, due to the Covid-19 epidemic, classes in Slovenian schools have been held in a hybrid manner, partly home-based, partly remote, and partly face-to-face, in classrooms. The modified way of carrying out classes has forced both teachers and pupils to accept the innovations in education and to adapt successfully, some were more, and some were less successful at the task. A major part of adapting to this type of teaching is the motivation of everyone involved in the process to try to achieve the intended learning objectives, regardless of the methods of teaching and learning. In this master thesis we focused on the motivation in geography lessons during the epidemic. We analysed the motivation of pupils in the lower secondary level of education (grades 6, 7, 8 and 9) at the Primary School OŠ Kungota, specifically, their motivation to participate, work and learn on the school subject. This was processed by carrying out a guided interview of a geography teacher at the Primary School OŠ Kungota (Part 1) and a questionnaire for pupils (Part 2).
Ključne besede:geography, Primary School OŠ Kungota, distance learning, ICT, learning motivation, pupils


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici