| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Interaktivno marketinško komuniciranje v ruskem podjetju GK Galaktika
Avtorji:Avfukova, Polina (Avtor)
Žilič Fišer, Suzana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Močnik, Dijana (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Avfukova_Polina_2021.pdf (749,41 KB)
MD5: 415443D7FEC86C3F410CABA32701EAE3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomi smo analizirali sodobna orodja in trende interaktivnega marketinškega komuniciranja. V sklopu marketinškega komuniciranja smo preučili ruskega proizvajalca mlečnih izdelkov GK Galaktika. Grafično oblikovanje strani predstavlja načela gestalt teorije vizualnega oblikovanja, ki ob pravilni uporabi vplivajo na dojemanje informacij. Izdelke tega podjetja proizvajajo pod različnimi blagovnimi znamkami, ki imajo svojo podobo in podstran. Ciljna skupina podjetja so ljudje z nizkim do srednjim dohodkom in otroci. Podjetje skuša s pomočjo različnih vizualnih elementov, efektov in ekskluzivnih informacij na strani obdržati obstoječe in privabljati nove kupce. Podjetje uporablja tudi interaktivna orodja, kot so akcije in prireditve za doseganje ciljev marketinškega komuniciranja.
Ključne besede:Interaktivno marketinško komuniciranje, podoba podjetja, blagovna znamka, oglaševanje na spletu
Leto izida:2021
Izvor:Maribor
Število ogledov:56
Število prenosov:5
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Interactive marketing communication in the Russian company GK Galaktika
Opis:In the diploma, we analyzed modern tools and trends in interactive marketing communication. In the context of marketing communication, we studied the Russian dairy producer GK Galaktika. The graphic design of the website presents the principles of the Gestalt theory of visual design, which, when properly applied, influences the perception of information. The company's products are manufactured under different brand names, which have their image and sub-site. The target audience of the company is low to middle-income people and children. The company aims to retain existing customers and attract new customers by using various visual elements, effects, and exclusive information on the site. The company also uses interactive tools such as campaigns and events to achieve its marketing communication goals.
Ključne besede:interactive marketing communication, corporate image, brand, online/web advertising.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici