| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza cenovne strategije mednarodne družbe v tekstilni industriji
Avtorji:ID Mihin, Kristjan (Avtor)
ID Bradač Hojnik, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Mihin_Kristjan_2021.pdf (930,40 KB)
MD5: BF490688977306CD3AA45FACF8F76CB0
PID: 20.500.12556/dkum/99dbc796-52b3-4142-86e1-d0349d14d6ea
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomski nalogi smo obravnavali tekstilni trg, v katerem smo se spoznali s strategijami postavljanja cen, tako v teoriji kot tudi v praksi na podlagi mednarodne družbe. Postavili smo si cilj ugotoviti, kako se postavljajo cene na različnih trgih in kaj na to vpliva. Ugotovili smo, da je kar nekaj dejavnikov, ki posredno ali neposredno vplivajo na postavljanje cene na samem trgu. Eden od takšnih dejavnikov je življenjski standard same države, ki smo jo obravnavali, potem geografska oddaljenost ter kakšne so pregrade vstopa na trg. Ugotovitve smo tudi preverili na podlagi mednarodne družbe ZARA, spoznali smo, zakaj in kako jim že toliko let uspeva na vseh trgih, ki si jih zastavljajo, in njihovo zgodovino in najbolj pomembne dogodke, po katerih se razlikujejo od drugih podjetij.
Ključne besede:strategije, cena izdelka, podjetje, tuji trgi
Kraj izida:[Maribor
Založnik:K. Mihin
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-79968 Novo okno
UDK:338.5
COBISS.SI-ID:84523523 Novo okno
Datum objave v DKUM:11.11.2021
Število ogledov:725
Število prenosov:47
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of the pricing strategy on the international company in the textile industry
Opis:In the bachelor's degree, we addressed the textile markets, where we got to know the pricing strategies, in theory, and also on the example of an international company. We set a goal to uncover, how prices get set for different markets and what are the main causes for price deviation. There are more than a few causes for this, one is the living standards in different countries, then another thing is the geographical distance and also if the market has any borders that would make it harder to enter. All we uncovered we also confirmed on an example of the company ZARA, why have they been so successful all these years and also the history of the company and their defining choices they made.
Ključne besede:Strategies, prices, company, foreign markets


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici