Title: | Dobre prakse uporabe senčilnikov pri razvoju računalniške igre : diplomsko delo |
---|
Authors: | ID Vajs, Simon (Author) ID Črepinšek, Matej (Mentor) More about this mentor... |
Files: | VS_Vajs_Simon_2021.pdf (1,97 MB) MD5: 904F5DE44778FEE000DA7A94CDD70876 PID: 20.500.12556/dkum/8c057656-ce0b-49ee-adf9-92d83c88faea
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Bachelor thesis/paper |
---|
Typology: | 2.11 - Undergraduate Thesis |
---|
Organization: | FERI - Faculty of Electrical Engineering and Computer Science
|
---|
Abstract: | OpenGL je API za programiranje aplikacij pri upodabljanje grafike. Ponuja ogromno funkcionalnosti za upodabljanje a je vsa funkcionalnost nizko nivojska. Za lažjo izdelavo iger se lahko uporabi ogrodje libGDX, ki ponuja potrebno abstrakcijo za implementacijo kompleksnih iger, z manjšim znanjem o knjižnici OpenGL. Cilj naloge je spoznati senčilni jezik GLSL in osnovne primere senčilnikov ter njihovo uporabo v ogrodju libGDX. Poudarek je tudi na abstrakciji, ki jo libGDX ponuja, za lažjo implementacijo 3D iger. |
---|
Keywords: | libGDX, OpenGL, senčilniki, GLSL |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Place of performance: | Maribor |
---|
Publisher: | [S. Vajs] |
---|
Year of publishing: | 2021 |
---|
Number of pages: | VIII, 57 str. |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-79964 |
---|
UDC: | 004.354.7(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 95555075 |
---|
Publication date in DKUM: | 18.10.2021 |
---|
Views: | 641 |
---|
Downloads: | 20 |
---|
Metadata: | |
---|
Categories: | KTFMB - FERI
|
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |