Naslov: | Dobre prakse uporabe senčilnikov pri razvoju računalniške igre : diplomsko delo |
---|
Avtorji: | ID Vajs, Simon (Avtor) ID Črepinšek, Matej (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | VS_Vajs_Simon_2021.pdf (1,97 MB) MD5: 904F5DE44778FEE000DA7A94CDD70876 PID: 20.500.12556/dkum/8c057656-ce0b-49ee-adf9-92d83c88faea
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
|
---|
Opis: | OpenGL je API za programiranje aplikacij pri upodabljanje grafike. Ponuja ogromno funkcionalnosti za upodabljanje a je vsa funkcionalnost nizko nivojska. Za lažjo izdelavo iger se lahko uporabi ogrodje libGDX, ki ponuja potrebno abstrakcijo za implementacijo kompleksnih iger, z manjšim znanjem o knjižnici OpenGL. Cilj naloge je spoznati senčilni jezik GLSL in osnovne primere senčilnikov ter njihovo uporabo v ogrodju libGDX. Poudarek je tudi na abstrakciji, ki jo libGDX ponuja, za lažjo implementacijo 3D iger. |
---|
Ključne besede: | libGDX, OpenGL, senčilniki, GLSL |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Kraj izvedbe: | Maribor |
---|
Založnik: | [S. Vajs] |
---|
Leto izida: | 2021 |
---|
Št. strani: | VIII, 57 str. |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-79964  |
---|
UDK: | 004.354.7(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 95555075  |
---|
Datum objave v DKUM: | 18.10.2021 |
---|
Število ogledov: | 253 |
---|
Število prenosov: | 12 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | KTFMB - FERI
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |