| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Mladina in družbena omrežja: študija primerov YouTuba in TikToka
Avtorji:ID Dragojlović, Jasmina (Avtor)
ID Naterer, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Dragojlovic_Jasmina_2021.pdf (1,58 MB)
MD5: 8DCD7B5C656317867E6B94951599B744
PID: 20.500.12556/dkum/21b89c34-ffc7-400d-a810-7a4306671bc5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Živimo v času, ko ima praktično vsaka oseba uporabniški račun na vsaj enem družbenem omrežju. Z njihovo pomočjo smo na tekočem, spremljamo, kaj se dogaja z našimi prijatelji, sošolci in družino. Pridobimo pa tudi informacije o tem, kaj se dogaja po svetu, za katerega pravi slovenski pregovor, da stoji na mladih. Mladi so precej bolj naklonjeni uporabi družbenih omrežij in nanje ta tudi najbolj vplivajo, saj se še razvijajo kot osebe. Zato nas je zanimalo, kakšen vpliv imata nanje YouTube in TikTok, ki sta dve izmed najbolj uporabljanih družbenih omrežij nasploh, predvsem med pandemijo COVID-19. Osredotočili smo se na 18 mladih iz Slovenije in njihovo izkušnjo. Z njihovo pomočjo smo izpeljali intervjuje, ki smo jih kasneje kvalitativno analizirali. Osredotočali smo se na konzumiranje in produkcijo vsebin, zanimalo pa nas je tudi, zakaj in kako mladi uporabljajo YouTube in TikTok ter kakšen vpliv imata na njih. Ugotovili smo, da mladi platformi spremljajo predvsem zaradi zabave, pridobivanja informacij in poslušanja glasbe, kar ima nanje dober vpliv, vendar se zavedajo tudi slabih plati uporabe teh platform. Zaključili smo, da ima YouTube povprečno nanje boljši vpliv kot TikTok.
Ključne besede:Mladina, družbena omrežja, YouTube, TikTok, COVID-19.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Dragojlović]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-79952 Novo okno
UDK:316.472.4:004.774.1(043.2)
COBISS.SI-ID:84109827 Novo okno
Datum objave v DKUM:09.11.2021
Število ogledov:5742
Število prenosov:443
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Youth and Social Media: A Case Study of YouTube and TikTok
Opis:We live in a time in which practically everyone has a social media account. These allow us to catch up on current events, we follow what is happening to our friends, classmates and family members. We also use them to get the news about what is happening around the world, which, according to a Slovene proverb, rests on the shoulders of the youth. Young people are much more inclined to use social media and are more affected by them because their personalities are still developing. This is why we wanted to know what effects YouTube and TikTok have on the youth, since these are two of the most widely used social media platforms, in general and especially during the COVID-19 epidemic. We focused on 18 young people from Slovenia and their experiences. With their help, we conducted interviews, which we analyzed quantitatively. We focused on the consumption and production of content, why and how the youth uses YouTube and TikTok, and what effect they have on the youth. We concluded that young people use these platforms for entertainment, gaining information and listening to music, which has a good effect on them; however, they are aware of the adverse effects the use of these platforms might have on them. We concluded that, on average, YouTube has a comparatively better effect on the youth than TikTok.
Ključne besede:Youth, social media, YouTube, TikTok, COVID-19.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici