| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Komunikacijske ovire medicinske sestre v ambulanti družinske medicine
Avtorji:ID Potočnik, Nadja (Avtor)
ID Donik, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Potocnik_Nadja_2021.pdf (1,33 MB)
MD5: 4D25BC10614EB28BD7692CCDCB8C1140
PID: 20.500.12556/dkum/20fb72a2-f994-4176-99f8-1ca73f77dc4b
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:Izhodišča: Komunikacijske ovire povzročijo, da dano sporočilo ni predano tako, kot je bilo mišljeno. Ovire lahko nastanejo v vseh procesih komunikacije s strani pošiljatelja, prejemnika ali s strani okolja. Namen zaključnega dela je raziskati, katere so komunikacijske ovire medicinske sestre v ambulanti družinske medicine. Metode: Raziskava zaključnega dela je temeljila na kvantitativni metodologiji raziskovanja, s katero smo želeli pridobiti podatke o komunikacijskih ovirah medicinske sestre v ambulanti družinske medicine. Kot inštrument raziskovanja smo uporabili anketni vprašalnik, ki smo ga sestavili na osnovi strokovne literature. Podatke smo analizirali in prestavili s pomočjo grafov in tabel. Uporabili smo deskriptivne in inferenčne statistične metode. Rezultati: Ugotovili smo, da medicinske sestre v povprečju dobro zaznajo komunikacijske ovire, vendar pogosto nimajo dovolj časa in veščin, da bi se nanje ustrezno odzvale. Izračunali smo, da 58 % anketiranih meni, da niso dovolj poučeni za primere, ko nastane komunikacijska ovira. Razprava in sklep: Potrebno bi bilo narediti več raziskav s področja prepoznavanja komunikacijskih ovir v zdravstveni negi. Potrebna bi bila tudi dodatna izobraževanja medicinskih sester o spopadanju z nastalimi komunikacijskimi ovirami pri njihovem delu.
Ključne besede:komunikacija, komunikacijske ovire, medicinska sestra, pacient
Leto izida:2021
Založnik:[N. Potočnik]
Izvor:Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-79938 Novo okno
UDK:614.253.5:316.47(043.2)
COBISS.SI-ID:87087107 Novo okno
Datum objave v DKUM:30.11.2021
Število ogledov:329
Število prenosov:54
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FZV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:23.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Nurse communication barriers in family medicine clinic
Opis:Background: Communication barriers cause a given message not to be delivered as intended. Obstacles can arise in all communication processes from the sender, recipient or from the environment. Our purpose of the final work is to investigate what are the communication barriers of a nurse in a family medicine clinic. Methods: The research of the final work was based on a quantitative research methodology, with which we wanted to obtain data on the communication barriers of a nurse in a family medicine clinic. As a research tool, we used a questionnaire, which was compiled on the basis of professional literature. The data were analyzed and moved using graphs and tables. Descriptive and inferential statistical methods were used. Results: We found that nurses, on average, perceive communication barriers well but often do not have enough time and skills to respond appropriately. We calculated that 58% of respondents believe that they are not sufficiently educated for cases where a communication barrier arises. Discussion and conclusion: More research should be done in the field of identifying communication barriers in nursing. Additional training of nurses on coping with emerging communication barriers in their work would also be needed.
Ključne besede:communication, communication barriers, nurse, patient


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici