| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Celostna grafična podoba lastnega podjetja : diplomsko delo
Avtorji:ID Trajkoska, Hristina (Avtor)
ID Koren, Matej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Trajkoska_Hristina_2021.pdf (2,05 MB)
MD5: 9830452B1FF3FA2D8FB00407A7EECD7D
PID: 20.500.12556/dkum/b202a479-4ed7-4aa5-98d8-1cb7a04aaba8
 
.zip UN_Trajkoska_Hristina_2021.zip (22,89 MB)
MD5: FCBFF3FBCEF6D829510BC7899EEBD0AA
PID: 20.500.12556/dkum/083f3ce5-4072-4055-8f57-d0338660c5dd
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Naš cilj diplomskega dela je bil razvoj učinkovite celostne grafične podobe lastnega podjetja Feelingran, ki je družinsko podjetje, ki se ukvarja z izdelavo filigranskega nakita. Diplomsko delo raziskuje in pojasnuje proces oblikovanja celostne grafične podobe, ki skozi teoretični in praktični del predstavlja rešitev oblikovalske problematike. V teoretičnem delu smo najprej predstavili oblikovanje na splošno, njegov namen, grafično oblikovanje in kategorije grafičnega oblikovanja. Nato smo opredelili pomen vizualnega komuniciranja in pojasnili osnovne elemente in načela le-tega. Za konec teoretičnega dela smo obravnavali tudi vlogo grafičnega oblikovalca in proces oblikovanja vizualnih sporočil. Podrobno smo opisali tudi pomen celostne grafične podobe ter njene elemente. Naslednji del diplomskega dela predstavlja konkretno rešitev in oblikovanje celostne grafične podobe lastnega podjetja. Ustvarili smo logotip, pri čemer smo upoštevali pridobljeno znanje iz teoretičnega dela, naredili tudi konceptualne in profesionalne fotografije za prikaz nakita in promocijo ter izbrali ustrezna komunikacijska sredstva. Nato smo celostno grafično podobo aplicirali še na promocijske izdelke.
Ključne besede:grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, logotip, filigran
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[H. Trajkoska]
Leto izida:2021
Št. strani:IX, 49 f.
PID:20.500.12556/DKUM-79935 Novo okno
UDK:659.12:655.26(043.2)
COBISS.SI-ID:88523011 Novo okno
Datum objave v DKUM:18.10.2021
Število ogledov:1105
Število prenosov:179
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:23.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Corporate identity of my own company
Opis:The purpose of the diploma thesis was to develop an effective corporate identity of my own company Feelingran, which is a family business that creates carefully handcrafted filigree jewelry. The diploma thesis investigates and explains the process of creating a corporate identity, which through the theoretical and practical part represents a solution to the design problem. In the theoretical part, firstly we presented design in general, its purpose, graphic design, and categories of graphic design. We then defined the importance of visual communication and explained its basic elements and principles. At the end of the theoretical part, we also discussed the role of the graphic designer and the process of creating visual messages. We also described in detail the importance of the corporate identity and its elements. The next part of the diploma thesis is a concrete solution and the creation of a corporate identity of my own company. We created a logo, considering the acquired knowledge from the theoretical part, also took professional photographs for jewelry display and promotion, and selected the appropriate communication channels. Then we applied the overall visual identity to promotional products.
Ključne besede:graphic design, corporate identity, visual communication, logo, filigree


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici