Naslov: | Dobre prakse razvoja računalniških iger v pogonu Unity : diplomsko delo |
---|
Avtorji: | ID Braunsberger, Jan (Avtor) ID Črepinšek, Matej (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | VS_Braunsberger_Jan_2021.pdf (1011,22 KB) MD5: F6F1BECCEA1F6A4D60CA846BC6F9DE37 PID: 20.500.12556/dkum/43e93b5f-7eec-49a9-a17c-a5f73e4dfe39
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
|
---|
Opis: | Industrija razvoja računalniških iger se iz leta v leto sunkovito povečuje. V zadnjih letih prihaja v ospredje vedno več pogonov kot je Unity, ki razvijalcem olajšajo izdelovano igre. Med programiranjem se lahko ob napačnem pristopu ali ob nepoznavanju delovanja komponent koda zelo zakomplicira, kar pa v velikih primerih močno vpliva na samo delovanje igre. V ta namen so se pojavili najrazličnejši vzorci in pravila, ki programerjem pomagajo pri pisanju dobre, optimizirane, modularne in berljive kode. Cilj diplomskega dela je poiskati najpomembnejše metode dobre prakse za pomoč programerjem pri načrtovanju in samem razvijanju računalniških iger ter jih predstaviti v Unity-u. |
---|
Ključne besede: | Unity, dobre prakse, računalniške igre |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Kraj izvedbe: | Maribor |
---|
Založnik: | [J. Braunsberger] |
---|
Leto izida: | 2021 |
---|
Št. strani: | VIII, 30 str. |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-79894  |
---|
UDK: | 004.96:004.42(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 90089987  |
---|
Datum objave v DKUM: | 18.10.2021 |
---|
Število ogledov: | 1159 |
---|
Število prenosov: | 162 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | KTFMB - FERI
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |